Πολυ καλόΚαθαρίζει το δέρμα πολυ καλά. Το άρωμα μου θυμίζει κλασικό σαπούνι αλλά είναι ευχάριστο. Κάνει πλουσιο αφρό και αφήνει στο δέρμα ωραία αίσθηση. Θα το ξανά παρω σίγουρα!
Εκπληκτικό προϊόν.Για λιπαρά αλλα και μικτά δέρματα ειναι οτι καλύτερο!! Μετα τον καθαρισμό αφήνει λεια την επιδερμίδα χωρίς λιπαρότητα και μια αίσθηση βαθύ καθαρισμού!!
εξαιρετικό εργαλείο σε καλή τιμήΑφρός χωρίς έντονο άρωμα, πολύ οικονομικός. Κατά τη γνώμη μου, για την κρύα εποχή είναι μια εξαιρετική επιλογή για κάθε δέρμα, ειδικά για ευαίσθητο. Το καλοκαίρι για τον τύπο δέρματός μου (μΔιαβάστε Περισσότερα
Τέλειο Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου. Εχω τελειώσει δύο συσκευασίες μέσα σε ενάμιση χρόνο.
Κάνει φανταστικό καθαρισμό. Κυριολεκτικά λιώνει το μακιγιάζ χωρίς να χρειάζεταΔιαβάστε Περισσότερα
Λάδι καθαρισμού για μακιγιάζ και αντηλιακόΈχω μικτή επιδερμίδα που είναι ευαίσθητη και κοκκινίζει εύκολα ή εμφανίζει μικρά σπυράκια. Χρησιμοποιώ αυτό το λάδι για μερικές μέρες μετά το αφρώδες καθαριστικό μου και η επιδερμίδα μου είνΔιαβάστε Περισσότερα