Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 19
Εδώ και πολύ καιρό αντιμετωπίζω ερυθρότητα, επίμονο κοκκίνισμα και ροζ κηλίδες, γι' αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω το αζελαϊκό οξύ. Το χρησιμοποιώ τακτικά εδώ και περίπου δύο εβδομάδες—το δέρμα μου αρχίζει να ηρεμεί και δεν νιώθω πλέον τόσο ερεθισμό στο πρόσωπό μου. Ο ορός είναι πολύ ήπιος, ιδανικός για ευαίσθητο δέρμα, υδαρής και απορροφάται πολύ γρήγορα.
Μετά από μια εβδομάδα χρήσης, ο τόνος του προσώπου μου έγινε πολύ πιο ομοιόμορφος και η ερυθρότητα εξαφανίστηκε πολύ πιο γρήγορα. Δεν κολλάει και απλώνεται ωραία κάτω από την κρέμα.
Αυτός ο ορός βοηθάει πολύ με την ερυθρότητα και τις μικρές ατέλειες. Το δέρμα μου φαίνεται πιο ισορροπημένο και πιο ήρεμο. Το αζελαϊκό οξύ είναι ένα ιδιαίτερα καλό ενεργό συστατικό για ευαίσθητο, επιρρεπές στην ακμή δέρμα. ...
Χρησιμοποιώ τον ορό εδώ και 3 εβδομάδες. Είναι απόλυτα καταπληκτικός, ξεκίνησα σταδιακά με 3 φορές την εβδομάδα και τώρα τον χρησιμοποιώ κάθε βράδυ. Λειτουργεί υπέροχα με τα σπυράκια και την ακμή. Είναι υγρό σαν νερό, απορροφάται γρήγορα. Τοποθετώ πριν/μετά.
Χρησιμοποιώ το Nineless Azelaic Acid μία φορά την εβδομάδα, οπότε δεν έχω δει ακόμη δραστικές αλλαγές. Ωστόσο, μπορώ ήδη να πω ότι είναι πολύ ωραίο στην επιδερμίδα. Προσφέρει αρκετή ενυδάτωση και αφήνει το πρόσωπό μου απαλό και άνετο. Εφόσον το εφαρμόζω μόνο εβδομαδιαίως, νομίζω ότι χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να δω ορατά αποτελέσματα, αλλά μέχρι στιγμής μου αρέσει πολύ το πόσο ενυδατικό και απαλό είναι.
Εξαιρετικός ορός που αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή!
Το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καιρό. Για την ακρίβεια, εδώ και μερικούς μήνες. Κατ' αρχήν, δεν είναι κακό για την καταπράυνση του δέρματος. Έχω επίσης παρατηρήσει ότι η φλεγμονή μπορεί να υποχωρήσει πιο γρήγορα με αυτό. Έχει ακόμη και λευκαντική δράση μετά την ακμή. Αλλά φυσικά, πρέπει να το χρησιμοποιείτε για ακόμη μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να έχετε το ίδιο αποτέλεσμα. Είναι επίσης σημαντικό να μην το παρακάνετε. Νομίζω ότι θα το επαναλάβω.
Έχει υδαρή υφή, απορροφάται γρήγορα από το δέρμα. Είναι όμως λίγο κολλώδες. Το χρησιμοποιώ εδώ και πολλούς μήνες και σχεδόν έχω τελειώσει με το μπουκάλι, αλλά είναι δύσκολο να πω αν υπήρξαν σημαντικές επιδράσεις στο δέρμα μου. Ίσως σε κάποιο βαθμό οι ουλές μετά την ακμή να εξαφανίζονται πολύ αργά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι αυτό είναι το πιο εκπληκτικό προϊόν.
Έχει ωραία σύνθεση με βάση το νερό, επομένως απορροφάται γρήγορα. Επιπλέον, μετά από μόλις μία μέρα, η ερυθρότητα στο πρόσωπό μου εξαφανίστηκε και η ακμή μου μειώθηκε. Μέχρι στιγμής, νομίζω ότι είναι μια καλή πρώτη εντύπωση.
Τον Ιούνιο, αγόρασα αυτόν τον ορό για να φωτίσω την επιδερμίδα μετά την ακμή και είμαι ευχάριστα έκπληκτη. Έχει ευχάριστη υφή, δεν μυρίζει, ενυδατώνει καλά το δέρμα και λειτουργεί όπως προβλέπεται. Το δέρμα έχει βελτιωθεί, οι κόκκινες κηλίδες δεν είναι τόσο ορατές και η συνολική κατάσταση του δέρματος έχει βελτιωθεί. Φυσικά, δεν υπάρχουν θαύματα και υπάρχουν στιγμές επιδείνωσης, αλλά μετά την επούλωση, οι προβληματικές περιοχές δεν είναι τόσο αισθητές. Συνολικά, το συνιστώ ως ένα πολύ καλό προϊόν για το δέρμα του προσώπου, θα το αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος