Πολυ καλο προιον !Ειμαι στο 3ο μπουκαλι του συγκεκριμένου προιόντος , πολύ ελαφρύ απορροφάτε αμέσως , ιδανικό συστατικό για κάποιον που δεν συμπαθεί τη ρετινόλη .
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις