Τέλεια υφή!!Αυτό το αντηλιακό ούτε καταλαβαίνεις ότι το φοράς. Είναι τόσο λεπτή η υφή του που δε σε ενοχλεί ούτε στο ελάχιστο! Μετά μπορείς να βάλεις κανονικά το μέικαπ και να φαίνεται υπέροχο.
Αντηλιακή κρέμα Την έχω πάρει παρα πολλές φορές είναι ότι καλύτερο. Δεν αφήνει άσπρα στίγματα
Κάνει φοβερή ενυδάτωση και κάνει και για τα παιδιά. Ότι καλύτερο
Ιδιαίτερο αντηλιακό Μ αρέσει η υφή του , το χρώμα του , δεν νομίζω ότι προστατεύει πολύ δεν ξέρω , το χρησιμοποιώ , δεν έχω καει άλλαξα ήθελα να μπορώ να βάζω πιο πολύ χωρίς αυτό το χρωμα. Επίσης πιστεύω ότι είΔιαβάστε Περισσότερα
Τέλεια υφή!!Αυτό το αντηλιακό ούτε καταλαβαίνεις ότι το φοράς. Είναι τόσο λεπτή η υφή του που δε σε ενοχλεί ούτε στο ελάχιστο! Μετά μπορείς να βάλεις κανονικά το μέικαπ και να φαίνεται υπέροχο.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις