Πολυ καλο προιον !Ειμαι στο 3ο μπουκαλι του συγκεκριμένου προιόντος , πολύ ελαφρύ απορροφάτε αμέσως , ιδανικό συστατικό για κάποιον που δεν συμπαθεί τη ρετινόλη .
τέλεια ενυδατική καθημερινή κρέμαΤη χρησιμοποιώ καθημερινά σαν κρέμα ημέρας. Ενυδατώνει καλά το πολύ ξηρό δέρμα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Το βαζάκι δεν είναι πολύ πρακτικό καθώς η σπάτουλα στο καπάκι δεν φτάνει ως τον πάτΔιαβάστε Περισσότερα
Πολυ καλο προιον !Ειμαι στο 3ο μπουκαλι του συγκεκριμένου προιόντος , πολύ ελαφρύ απορροφάτε αμέσως , ιδανικό συστατικό για κάποιον που δεν συμπαθεί τη ρετινόλη .
τέλεια ενυδατική καθημερινή κρέμαΤη χρησιμοποιώ καθημερινά σαν κρέμα ημέρας. Ενυδατώνει καλά το πολύ ξηρό δέρμα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Το βαζάκι δεν είναι πολύ πρακτικό καθώς η σπάτουλα στο καπάκι δεν φτάνει ως τον πάτΔιαβάστε Περισσότερα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις