Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.









Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 274
ΤΕΛΕΙΑ Έχω ήδη χρησιμοποιήσει τη δεύτερη συσκευασία και παραγγέλνω κι άλλη ❤️❤️
Είμαι αρκετά απογοητευμένη με τις διθυραμβικές κριτικές, κατά τη γνώμη μου αυτό είναι ένα από τα χειρότερα προϊόντα της BOJ. Έχει μια περίεργη υφή, αφήνει ένα κολλώδες υπόλειμμα, δεν δίνει καθόλου λάμψη στο πρόσωπό μου, οι πόροι μου φαίνονται λίγο λιγότερο έντονοι και γι' αυτό δεν θα του δώσω χαμηλότερη βαθμολογία, αλλά ποικίλλει από μένα, οπότε δεν ξέρω αν φταίει το προϊόν. Το χρησιμοποιώ εδώ και περίπου μια εβδομάδα, πρωί και βράδυ. Το συνιστώ για ξηρό δέρμα, αλλά το μικτό δέρμα μου θα ήταν πιο κατάλληλο για ένα προϊόν με πιο υδαρή υφή.
Χρησιμοποιώ τον ορό εδώ και μερικές μέρες και μου αρέσει μέχρι στιγμής. Το προϊόν δεν έχει έντονη μυρωδιά, ή τουλάχιστον δεν το έχω παρατηρήσει. Έχει ελαφρώς λιπαρή υφή, αλλά απορροφάται γρήγορα από το δέρμα και ενυδατώνει καλά. Το χρησιμοποιώ μόνο στην καθημερινή περιποίηση, νομίζω ότι αυτό είναι αρκετό. Έλαβα πολλά δείγματα και ένα δώρο με την παραγγελία, κάτι που είναι πολύ, πολύ ωραίο. Ανάμεσα στα δείγματα, αυτή είναι η δεύτερη φορά που λαμβάνω ορό με μικροβελόνες και είναι πολύ ωραίος. Σκέφτομαι ήδη να παραγγείλω ένα κανονικό μέγεθος.
Το καλύτερο serum για λάμψη! Το χρησιμοποιώ καθημερινά στη βραδινή μου ρουτίνα. Ειναι το μονο σταθερό προϊόν που δεν αλλάζω.
Τα σημάδια ακμής μειώνονται ορατά. Χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα προϊόντος. Απορροφάται ωραία. Το χρησιμοποιώ το βράδυ. Αυτό είναι το 4ο μπουκάλι μου. Εξάντλησα το παλιό και αμέσως παρήγγειλα ένα καινούργιο. Συνιστάται για όσους έχουν ξηρό και ταλαιπωρημένο δέρμα με τάση ακμής σε μεγαλύτερη ηλικία. Εξάντλησα εντελώς 3 μπουκάλια, το καινούργιο είναι έτοιμο.
Πολύ καλό
Έχω αγοράσει ξανά αυτόν τον ορό πολλές φορές, μου αρέσει πολύ που ενυδατώνει την ευαίσθητη επιδερμίδα μου και εξισορροπεί την επιδερμίδα μου. Λάμπει τόσο πολύ και είναι τόσο ευχάριστο στην αίσθηση που τον χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ, αν μπορώ! Έχει γίνει ο αγαπημένος μου!
λεπτόρευστο χωρίς να κολλάει απλώνεται υπέροχα . το συνδυάζω με όλη την σειρά της εταιρίασ και κρέμα και ορό για μάτια και κρέμα προσώπου .αφήνει το πρόσωπο πιο λείο και λαμπερό μου κάνει πιο smooth την επιδερμίδα ακόμη έχω παρατηρήσει ότι με συστηματική χρήση από τις πρώτες 7-10 μέρες μου αφαιρεί κοκκινίλες και ερεθισμούς .
Αγοράζω επανειλημμένα, είμαι πολύ ευχαριστημένος :-)
Πολύ καλό, αναζωογονεί, δεν αφήνει το δέρμα κολλώδες. Το μόνο που χρειάζεται είναι το μπουκάλι να είναι γυάλινο.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος