Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 119
Αγόρασα ολόκληρο το σετ καλλυντικών, αλλά δυστυχώς, δεν έκαναν καλό στο δέρμα μου. Τα χρησιμοποίησα για περίπου μιάμιση εβδομάδα. Στην αρχή, νόμιζα ότι ήταν εντάξει, αλλά μετά από μερικές μέρες, το δέρμα μου επιδεινώθηκε, οπότε σταμάτησα να τα χρησιμοποιώ. Όσο για το κατάστημα συνολικά, τα συστήνω ανεπιφύλακτα – εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Χρησιμοποιώ την κρέμα κάθε πρωί. Έχω λιπαρό δέρμα και η κρέμα δεν ερεθίζει το δέρμα μου μετά την εφαρμογή της. Απορροφάται ωραία.
Χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα εδώ και πάνω από ένα μήνα και μου αρέσει πολύ. Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και αυτή η κρέμα είναι η καλύτερη λύση για μένα για το καλοκαίρι. Απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει καλά το δέρμα.
Μια πολύ καλή, ενυδατική κρέμα. Την χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με την τονωτική λοσιόν από την Beauty of Joseon και το δέρμα μου φαίνεται πολύ καλύτερα μετά από λίγες μόνο εβδομάδες. Το αφήνει βελούδινα απαλό.
Είναι ιδανικό για το μικτό δέρμα μου (τείνει να είναι λιπαρό στη ζώνη Τ, αλλιώς αφυδατωμένο)! Έχει ευχάριστη υφή, απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα μου. Δεν αφήνει βαριά αίσθηση και μου αρέσει να το χρησιμοποιώ κάτω από το μακιγιάζ. Είναι ένα από τα βασικά στην ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου, το καλύτερο για το καλοκαίρι.
Μόλις δοκίμασα αυτή την ενυδατική κρέμα για πρώτη φορά, είναι πολύ ευχάριστη και ελαφριά στο δέρμα μου. Την προτείνω και για λιπαρό δέρμα!
Μου αρέσει πολύ αυτό το προϊόν, το αγοράζω ξανά για τρίτη φορά, είναι ιδιαίτερα καλό για λιπαρές ή μεικτές επιδερμίδες.
Μια πολύ ευχάριστη ελαφριά κρέμα-τζελ, ιδανική για λιπαρό ή μικτό δέρμα. Έχει δροσερή, υδαρή υφή, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρό φιλμ. Ενυδατώνει όμορφα το δέρμα όλη την ημέρα, αλλά ταυτόχρονα δεν το βαραίνει ούτε φράζει τους πόρους. Εκτιμώ επίσης το απαλό ματ αποτέλεσμα - το δέρμα γίνεται λιγότερο λαμπερό. Συνολικά, είναι μια εξαιρετική επιλογή για καθημερινή χρήση, ειδικά αν ψάχνετε για ελαφριά ενυδάτωση χωρίς αίσθηση βάρους.
Έψαχνα για ένα προϊόν κατάλληλο για μικτή επιδερμίδα, κατάλληλο για την ακμή, και νιώθω ότι το βρήκα. Μου αρέσει πολύ η υφή του και ενυδατώνει πολύ καλά. Δεν φράζει τους πόρους, δεν αφήνει βαριά αίσθηση στο πρόσωπο.
Το τζελ είναι ωραίο και ελαφρύ και απορροφάται γρήγορα. Αλλά εξαιτίας αυτού, δεν έχει πολλά συστατικά και δεν πρέπει να περιμένετε μεγάλη επίδραση. Μπορεί να είναι ευχάριστο για μικρό χρονικό διάστημα στους 40 βαθμούς Κελσίου και η ελαφριά υφή του του δίνει κάποια πλεονεκτήματα, αλλά δεν προσφέρει πραγματικά μακροπρόθεσμα οφέλη. Υπάρχουν άλλες ελαφριές κρέμες που προσφέρουν περισσότερα. ...
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος