Οικονομικό και καλό Το χρησιμοποιώ για το σώμα γιατί μου άρεσε το μέγεθος του πολύ καλή ενυδάτωση .
Μπορεί για το ζεστό καιρό να είναι λίγο κολλώδες αλλά όχι κάτι έντονο .Ανάλογα το άτομο .Σίγουρα value for monΔιαβάστε Περισσότερα
Κρέμα κορυφήςΜία από τις καλύτερες ενυδατικές κρέμες που έχω δοκιμάσει. Έχω μικτή επιδερμίδα και ειλικρινά είναι η καλύτερη υφή για μένα. Ούτε πολύ βαριά, ούτε πολύ ανοιχτόχρωμη, αφήνει την επιδερμίδα ανΔιαβάστε Περισσότερα
Οικονομικό και καλό Το χρησιμοποιώ για το σώμα γιατί μου άρεσε το μέγεθος του πολύ καλή ενυδάτωση .
Μπορεί για το ζεστό καιρό να είναι λίγο κολλώδες αλλά όχι κάτι έντονο .Ανάλογα το άτομο .Σίγουρα value for monΔιαβάστε Περισσότερα