Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 11
Εφάρμοσα τη μάσκα προσώπου μετά από τονωτικό και τον ορό ακμής. Μετά από 2,5 ώρες, άρχισε να ξεφλουδίζει στο πηγούνι, τη μύτη και το μέτωπό μου. Έφερε 1-2 μικρά σπυράκια στην επιφάνεια, αλλά τράβηξε προς τα κάτω τα υπάρχοντα βαθύτερα σπυράκια. Είναι πολύ, πολύ δροσερή στο πρόσωπο, σχεδόν λίγο υπερβολική, ένιωθα σαν να πάγωνε το δέρμα μου από κάτω. Νομίζω ότι 2 ώρες είναι αρκετές, δεν αξίζει να την αφήσω όλη νύχτα, η λάμψη παραμένει μέχρι την επόμενη μέρα, και αφού την αφαιρέσω, βάζω ακόμη και ενυδατική κρέμα.
Αυτή η μάσκα είναι καταπληκτική, ενυδατώνει πολύ καλά, συσφίγγει, αφαιρεί την ερυθρότητα και μειώνει τη φλεγμονή. Ιδιαίτερες ευχαριστίες για τα δώρα που συμπεριλήφθηκαν στην παραγγελία μου, είναι πολύ ωραία. Θα παραγγείλω κι άλλες. Προϊόντα υψηλής ποιότητας, μόνο πρωτότυπα.
Αυτή είναι η τρίτη μάσκα αυτής της μάρκας, το αποτέλεσμα είναι ορατό ακόμα και μετά από δύο ώρες χρήσης, αλλά αυτή τη φορά την είχα όλη νύχτα και η σύσφιξη και η λείανση του δέρματος είναι ακόμη πιο έντονη. Προσκολλάται καλά στο σχήμα και δεν επηρεάζει, απλώς πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν την χειρίζεστε στα νύχια σας (κατάφερα να κάνω μια τρύπα την πρώτη φορά :))
Υπέροχη χαλάρωση για το σώμα μου, πολύ ωραία αίσθηση μετά το ξύπνημα. Αυτό θα είναι το must have μου!
Φτιάχνω τη μάσκα για δεύτερη φορά, είναι υπέροχη, τη συνιστώ ❣️
Ένιωσα ένα μακροχρόνιο αποτέλεσμα, το πρόσωπό μου έλαμπε για μερικές μέρες. Το άφησα επίσης για περίπου 3-5 ώρες.
Αυτή είναι η δεύτερη μάσκα που χρησιμοποιώ, η επιδερμίδα μου είναι πολύ ωραία μετά. Την αφήνω για περίπου 3 ώρες και η επιδερμίδα μου είναι ωραία για μέρες μετά!
Μια εξαιρετική μάσκα. Την προτείνω σε όλους. Δούλεψε καλά για μένα – έχω προβληματικό, μικτό δέρμα.
Έχω δοκιμάσει όλα τα είδη αλλά αυτή την πράσινη μπλούζα! Τα κρατάει όλα τέλεια, χρειάζεται να τη φοράς μόνο για 3-4 ώρες. Την είχα φορεμένη κιόλας όλο το βράδυ, για μένα είναι περιττό για τόσο πολύ καιρό.
Η μάσκα είναι απλά καταπληκτική. Το ώριμο δέρμα μου είναι ωραίο, λείο και λαμπερό μετά τη χρήση της. Οι ρυτίδες μειώνονται. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος