Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 14
Η παχύρρευστη κρέμα επανόρθωσης καλύπτει πολύ καλά τους πόρους και αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι το ματ φινίρισμα. Η υφή, αν και παχύρρευστη, απορροφάται καλά και δεν δίνει την αίσθηση μάσκας. Δεν θα λειτουργήσει για μικτό/λιπαρό δέρμα το πρωί κατά τη ζεστή εποχή, αλλά είναι ιδανική για το βράδυ. Θα παραγγείλω κι άλλη. Το μόνο μειονέκτημα για μένα είναι το στόμιο, η κρέμα είναι παχύρρευστη και δύσκολο να την στύψεις, ολόκληρο το σωληνάριο είναι ζαρωμένο.
Αυτή είναι μια φανταστική κρέμα για την αποκατάσταση του δερματικού φραγμού. Δεν είναι μόνο για ξηρό δέρμα. Έχω μικτό δέρμα και σε ορισμένες περιοχές (ζώνη Τ, μύτη) το δέρμα μου παλιά ξεφλούδιζε πολύ. Τώρα έχει εξαφανιστεί και το δέρμα μου φαίνεται πιο υγιές. Παράγγειλα την ίδια κρέμα για τη μαμά μου που έχει ροδόχρου ακμή!
Αγόρασα αυτήν την κρέμα κατόπιν σύστασης bloggers στο TT και δεν έλεγξα καν για ποιον τύπο δέρματος ήταν. Έχω μικτή/λιπαρή επιδερμίδα, αλλά αυτή η κρέμα είναι πραγματικά υπέροχη! Ενυδατώνει καλά και απορροφάται γρήγορα. Την συνιστώ 100%. Υ.Γ. Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συσκευασία και τα δώρα!
Τώρα αυτή η κρέμα είναι η βάση της περιποίησης μου. Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα. Και αυτή η κρέμα είναι η κορυφαία για μένα. Οπότε θα την παραγγείλω ξανά.)
Έχω ξηρό τύπο δέρματος, η κρέμα είναι υπέροχη, τη χρησιμοποιώ το βράδυ μαζί με την τονωτική λοσιόν αυτής της σειράς.
Υπέροχη κρέμα και τονωτική λοσιόν. Τα χρησιμοποιώ πριν και μετά το μακιγιάζ. Και το δέρμα μου φαίνεται πάντα φρέσκο, ενυδατωμένο και υγιές.
Εγώ, θύμα του μάρκετινγκ, αποφάσισα να αγοράσω αυτήν την κρέμα και δεν μου άρεσε καθόλου. Είναι πολύ παχύρρευστη και βαριά, φράζει τους πόρους και περιέχει έλαια που δημιουργούν ένα φιλμ στο πρόσωπό σας, το οποίο μπορεί να προκαλέσει σπυράκια αν έχετε δέρμα με τάση ακμής. Δεν μπορούσα να καταλάβω τις διθυραμβικές κριτικές και τη δημοσιότητα γύρω από αυτήν την κρέμα. Νομίζω ότι αυτή η κρέμα θα ήταν ιδανική για πολύ ξηρό δέρμα. Το δέρμα μου είναι μικτό, ευαίσθητο και επιρρεπές σε σπυράκια.
Υπέροχη κρέμα, ενυδατώνει και θρέφει πολύ καλά το δέρμα μου. Ευχάριστη υφή. Βολική συσκευασία που σας επιτρέπει να ελέγχετε τη σωστή ποσότητα κρέμας.
Η κρέμα είναι υπέροχη! Λειτουργεί τέλεια για το ευαίσθητο μικτό δέρμα μου! Την χρησιμοποίησα τον χειμώνα και δεν υπήρχε ερεθισμός ή ξηρότητα 👍👍👍
Πολύ ευχάριστη υφή, χωρίς άρωμα, για ευαίσθητο δέρμα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος