Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 66
Ο ορός έχει ωραία υφή. Χρειάζεστε μόνο μια μικρή ποσότητα. Τον εφαρμόζω στο πρόσωπο και τον λαιμό μου. Μπορείτε να νιώσετε τις βελόνες στην αρχή, αλλά το δέρμα μου δεν έχει αντιδράσει με ερυθρότητα. Τον χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα. Μετά τον ορό, εφαρμόζω μια κρέμα κεραμιδίου. Το δέρμα μου είναι πιο λείο και οι πόροι μου λιγότερο ορατοί.
Χρησιμοποιώ τον ορό μόνο το βράδυ, μερικές φορές την εβδομάδα. Δεν με πειράζει! Αφυδατώνει λίγο το δέρμα, οπότε δεν τον εφαρμόζω δύο φορές στη σειρά το βράδυ. Αλλά κάνει τη δουλειά του. Παρόλο που δεν είμαι πολύ μεγάλη, μπορώ να δω πώς εξαφανίζονται ακόμη και οι μικρότερες ρυτίδες και το δέρμα είναι πιο τεντωμένο και πιο σφριγηλό. Σίγουρα αξίζει τον κόπο.
Μετά από μία μόνο χρήση, οι πόροι μου μίκρυναν και μερικοί από τους φαγέσωρες εξαφανίστηκαν!!
Μειώνει τις ρυτίδες έκφρασης, μου άρεσε πολύ.
Ένα πολύ καλό προϊόν, αλλά η σωστή εφαρμογή είναι το κλειδί. Επειδή έχω ξηρό δέρμα, το προετοιμάζω πάντα εκ των προτέρων με μια ενυδατική μάσκα ή τόνερ. Στη συνέχεια, εφαρμόζω μια πλούσια ενυδατική κρέμα. Παρά τον ξηρό τύπο δέρματός μου, δεν παρουσίασα ερεθισμό ή άλλες ανεπιθύμητες αντιδράσεις στο δέρμα. Το δέρμα μου ανέχεται το προϊόν πολύ καλά και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου.
Η μητέρα μου (48 ετών) είναι πολύ κατάλληλη. Είμαι 27 ετών και το δοκίμασα κι εγώ. Πριν από αυτό, χρησιμοποιούσα ρετινόλη, αλλά αυτός ο ορός τσούζει λίγο, οπότε είναι σημαντικό να το λάβετε αυτό υπόψη και να γνωρίζετε καλά το δέρμα σας. Είναι καλύτερο να το εφαρμόζετε μόνο το βράδυ, και κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε SPF, επειδή το δέρμα γίνεται πιο ευαίσθητο. Η μητέρα μου το αρέσει πολύ, βλέπει ήδη το αποτέλεσμα. Δεν το έχω ανακαλύψει ακόμα πλήρως για τον εαυτό μου - δεν είναι έρωτας με την πρώτη ματιά. Αλλά νομίζω ότι με την πάροδο του χρόνου μπορεί να καταλάβω τη «μαγεία» του.
Είμαι ευχαριστημένη με αυτόν τον ορό, το δέρμα μου είναι πιο λείο και έχει μια ωραία λάμψη.
Νανάκ, λειτουργεί.
Το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και είμαι ευχαριστημένη. Έχει ελαφριά υφή, απορροφάται καλά και το δέρμα μου φαίνεται πιο λείο. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι η έλλειψη ερεθισμών 😊
Αυτή είναι μια πολύ καλή και αποτελεσματική ρετινόλη. Μετά από δύο μήνες χρήσης, μπορώ να δω αποτελέσματα. Μου αρέσουν πολύ οι μικροβελόνες και η αίσθηση που έχουν στο δέρμα :) Θα πω αμέσως ότι μπορεί να είναι αρκετά ξηρό, γι' αυτό είναι σημαντικό να το εισάγετε σταδιακά και να χρησιμοποιείτε μια μικρή ποσότητα! Το συνιστώ!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος