Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 98
Αυτή είναι ίσως η 10η συσκευασία μου, η μόνη κρέμα με SPF που δεν μου προκαλεί ακμή και είναι πολύ ελαφριά στο πρόσωπό μου όλη την ημέρα.
Το αγόρασα αυθόρμητα επειδή τελείωσε το προηγούμενο προϊόν της μάρκας Frudia. Αυτή τη στιγμή το δοκιμάζω. Η πρώτη μου εντύπωση είναι εξαιρετική. Μετά την εφαρμογή του, το πρόσωπό μου λάμπει και το πιο σημαντικό, δεν φράζει τους πόρους και η μυρωδιά της κρέμας είναι σαν λουλούδι, οπότε είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση.
Την έχω πάρει παρα πολλές φορές είναι ότι καλύτερο. Δεν αφήνει άσπρα στίγματα Κάνει φοβερή ενυδάτωση και κάνει και για τα παιδιά. Ότι καλύτερο
Είναι ένα από εκείνα τα καλλυντικά που θέλεις να επιστρέφεις συνεχώς. Λειτουργεί καλά με το δέρμα μου, οπότε σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Δοκίμασα και άλλες κρέμες με SPF, αλλά επέστρεψα σε αυτήν :) Για την ξηρή μου επιδερμίδα - η καλύτερη!
Αυτό είναι το τέταρτο μπουκάλι αυτής της κρέμας που χρησιμοποιώ και είναι η αγαπημένη μου μέχρι στιγμής. Σίγουρα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει: δεν λευκαίνει, προστατεύει από τον ήλιο και είναι μια εξαιρετική βάση μακιγιάζ.
Συστήνω ανεπιφύλακτα αυτήν την κρέμα, την χρησιμοποιώ εδώ και αρκετά χρόνια από τότε που την ανακάλυψα. Από όλα τα αντηλιακά που έχω δοκιμάσει, αυτή είναι η καλύτερη για το πρόσωπό μου. Απλώνεται τέλεια, έχει ένα ευχάριστο, απαλό άρωμα.
Είναι απολύτως τέλεια. Χρησιμοποιώ την κρέμα εδώ και περίπου 3 εβδομάδες και είναι απολύτως τέλεια. Το δέρμα μου είναι λείο και ενυδατωμένο μετά τη χρήση της.
Εξαιρετικό SPF, δεν θέλω τίποτα άλλο. Αφού το στύψω από το σωληνάριο, με την πρώτη ματιά φαίνεται ότι έχει πιο πηχτή υφή, αλλά είναι ελαφρύ και απλώνεται εύκολα. Χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα. Επιπλέον, εφαρμόζει καλά το μακιγιάζ, δεν σβωλιάζει και δεν ξεφλουδίζει. 10/10. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ο σχεδιασμός της ίδιας της συσκευασίας, ο κατασκευαστής θα μπορούσε να είχε δώσει λίγο περισσότερη προσοχή ώστε η συσκευασία να μην φαίνεται "φθηνή", αλλά αυτό δεν επηρεάζει την ποιότητα του προϊόντος 🙂
Σοβαρά λέω ότι δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο καλό αντηλιακό. Μυρίζει ωραία και έχει πολύ καλή κρεμώδη υφή που δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα. Θα το αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος