Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 28
Μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για την αναλογία τιμής/απόδοσης, αλλά δεν είναι η κατάλληλη για μένα. Μου αρέσει που δεν έχει αυτή την τυπική μυρωδιά αντηλιακού, αλλά κατά κάποιο τρόπο δεν μου αρέσει και πολύ στο πρόσωπό μου. Αφήνει μια λαμπερή στρώση, κάτι που σίγουρα δεν μου αρέσει. Το χρησιμοποιούσα για λίγο καιρό, αλλά τελικά το έδωσα σε κάποιον άλλο.
Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα με SPF, αλλά επιστρέφω συνεχώς σε αυτό. Δεν το νιώθω στο πρόσωπό μου, ακόμα και μετά την εφαρμογή μιας γενναιόδωρης στρώσης και ακόμα και μετά την εφαρμογή ξανά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν φράζει τους πόρους, έχει ουδέτερο άρωμα, δεν σβολιάζει και δεν με αφήνει λαμπερή όπως πολλά άλλα 👌🏼 Σας προτείνω σίγουρα να το δοκιμάσετε 💪🏼
Μια πολύ σημαντική κρέμα. Έχει ευχάριστη αίσθηση στο πρόσωπο. Δεν αφήνει λευκό ψήγμα και ενυδατώνει.
Με την έλευση του ήλιου, μια πολύ ευχάριστη βελούδινη προστατευτική κρέμα αφήνει το δέρμα ξανά ελαστικό, βελούδινο και ελαφρύ.
Μια πολύ ωραία κρέμα σε χαμηλή τιμή. Αποτελεσματική. Απορροφάται εύκολα και γρήγορα. Δεν λευκαίνει.
Δεν είναι κακό, μπορείς να βάλεις μακιγιάζ από πάνω, απορροφάται αρκετά γρήγορα και αφήνει μια υγιή λάμψη. Δυστυχώς, αυτό το αντηλιακό μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή για το λιπαρό δέρμα μου, καθώς το κάνει πολύ λιπαρό κατά τη διάρκεια της ημέρας όταν το χρησιμοποιώ. Νομίζω ότι είναι ένα τέλειο προϊόν για όσες δεν έχουν λιπαρό δέρμα, οπότε δεν θέλω να του δώσω χαμηλή βαθμολογία, αλλά δεν θα το συνιστούσα για λιπαρό δέρμα, αλλά θα ήταν για όλους τους άλλους.
Για μένα, έχει τέλειο SPF, ευχάριστο άρωμα, οπότε αν αυτό σας ενοχλεί, μην το χρησιμοποιήσετε. Αλλά μου αρέσει πολύ και το άρωμα το κάνει πιο ευχάριστο στη χρήση. Είναι μια εξαιρετική βάση για μακιγιάζ. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Την παρήγγειλα μόνο και μόνο λόγω της τιμής της και έμεινα πολύ ευχάριστα έκπληκτη. Η λευκή κρέμα απορροφάται γρήγορα στο δέρμα, δεν αφήνει λευκή επίστρωση ή δυσάρεστη αίσθηση όταν το δέρμα δεν αναπνέει. Είναι απαλή και ελαφριά και την εναλλάσσω με την κανονική μου κρέμα ομορφιάς Joseon.
Πολύ ευχάριστο SPF, απαλό, εύκολο στην εφαρμογή και την απορρόφηση. Δεν αφήνει λευκό ίχνος, ενυδατώνει ευχάριστα. Εξαιρετική σχέση τιμής/ποιότητας, το συνιστώ.
Ειλικρινά, αυτό το αντηλιακό ήταν μια τεράστια απογοήτευση. Απλώς δεν κάνει αυτό που υποτίθεται ότι κάνει - προστατεύει από τον ήλιο. Το δοκίμασα πολλές φορές, τόσο στον εαυτό μου όσο και στον άντρα μου, και κάθε φορά καταλήγαμε να καίγομαι από τον ήλιο, ακόμα και μετά από προσεκτική εφαρμογή. Ταυτόχρονα, το πρόσωπό μου, όπου χρησιμοποίησα μια διαφορετική (και τεχνικά πιο αδύναμη) κρέμα SPF + BB (και την εφάρμοσα μόνο μία φορά την ημέρα!), ήταν μια χαρά. Η ίδια η υφή είναι ευχάριστη - απλώνεται εύκολα και είναι ελαφριά στην επιδερμίδα - αλλά το άρωμα είναι υπερβολικό και τεχνητό. Παρόλα αυτά, θα μπορούσα να το είχα αποδεχτεί αυτό αν λειτουργούσε πραγματικά. Δυστυχώς, απλώς δεν λειτουργεί, και αυτό καθιστά το προϊόν εντελώς άχρηστο.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος