Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 42
Ένα πολύ ευχάριστο ενυδατικό προϊόν με υδαρή υφή που απορροφάται όμορφα από την επιδερμίδα και την προετοιμάζει για τα επόμενα βήματα👍. Θα το έλεγα περισσότερο σαν βάση για ορό, σίγουρα δεν πληροί τις ιδιότητες ενός σύνθετου ορού (τουλάχιστον για λιπαρό νεανικό δέρμα).
Αυτός ο ορός έχει ελαφριά, υδαρή υφή. Το πρόσωπό μου δεν κολλάει μετά τη χρήση του. Περιέχει πεπτίδια χαλκού, τα οποία εκτιμώ. Το δέρμα μου είναι πιο ήρεμο μετά τη χρήση, με μειωμένη ερυθρότητα. Συνολικά, ο ορός είναι καλός, αλλά χρειάζεται να δω περαιτέρω αποτελέσματα, καθώς δεν τον έχω χρησιμοποιήσει για αρκετό καιρό ώστε να αξιολογήσω τις συσφικτικές του ιδιότητες.
Ο ορός έχει πολύ ελαφριά, υδαρή υφή και απορροφάται γρήγορα. Μπορεί να τσούξει ελαφρώς στην αρχή, αν και το «ανακάτεμα» είναι μάλλον λίγο. Σε κάθε περίπτωση, τσούζει μόνο στην αρχή της χρήσης. Βλέπω βελτίωση στην εμφάνιση του δέρματός μου—είναι πιο φωτεινό και ελαφρώς πιο σφριγηλό. Η τιμή είναι επίσης πολύ λογική. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά :)
Λεπτόρευστος ορος. Απορροφάται γρήγορα απο το δέρμα. Αφήνει ευχάριστη υφή και μου αρεσει το αποτέλεσμα στο πρόσωπο μου! Το χρησιμοποιώ πρωί πριν την ενυδατική μου!
Εξαιρετικό προϊόν, το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Έχω ευαίσθητο και μερικές φορές αντιδραστικό δέρμα. Μετά από μόλις μερικές ημέρες χρήσης, έχω παρατηρήσει ότι το δέρμα μου είναι καλύτερο: πιο ενυδατωμένο και φαίνεται πιο υγιές. Απορροφάται πολύ καλά και στη συνέχεια μπορώ να εφαρμόσω την ενυδατική μου κρέμα. Δεν αφήνει καθόλου λάμψη, αφήνει το δέρμα μου να νιώθει υπέροχα.
Το αγόρασα τυχαία όταν το προϊόν ήταν σε προσφορά. Το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καιρό. Αφήνει μια ενυδατική δράση στην επιδερμίδα και απορροφάται αμέσως. Δεν κολλάει. Έχω μικτή επιδερμίδα και η επιδερμίδα μου δεν είναι λιπαρή μετά τη χρήση.
Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ με πεπτίδια. Εξαιρετική υφή, κατάλληλο για λιπαρό δέρμα, άμεσα θρεφόμενο δέρμα. Το συνιστώ 👌👌
Ελαφρύ, απορροφάται γρήγορα και λατρεύω τα πεπτίδια. Ταιριάζει πραγματικά σε κάθε ρουτίνα περιποίησης. Μπορεί να αντικαταστήσει την τονωτική λοσιόν, αλλά προσωπικά το χρησιμοποιώ μετά από αυτό επειδή περιέχει επίσης KH και θέλω να το αξιοποιήσω στο έπακρο. Αυτό το προϊόν είναι βασικό στην πρωινή και βραδινή μου ρουτίνα.
Χρησιμοποιώ αυτόν τον ορό εδώ και καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Η υφή του είναι αρκετά ρευστή, αλλά ακριβώς γι' αυτό είναι τόσο εύκολο να εφαρμοστεί στο πρόσωπο και πολύ οικονομικό. Το δέρμα μου είναι απαλό και άνετο μετά. Δεν μου έχει προκαλέσει καμία αλλεργία ή ερεθισμό. Το μπουκάλι είναι πρακτικό και γενικά είναι ένα εξαιρετικό βασικό προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας. 😊
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος