Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 9
Το έχω πάνω από 2 μήνες και σε συνδυασμό με την κρέμα και τη ρετινόλη μετά από τακτική χρήση βλέπω αποτελέσματα. Οι ρυτίδες γύρω από τα χείλη και τα μάτια μου έχουν εξαφανιστεί, αλλά οι βαθύτερες ρυτίδες δεν έχουν αλλάξει πολύ ακόμα. Κατά τα άλλα, έχει υπέροχη υφή που δεν τρέχει και απορροφάται γρήγορα.
Έψαχνα για έναν ορό με πεπτίδια και αποφάσισα να τον δοκιμάσω. Με έπεισε η σύνθετη σύνθεση και η περιεκτικότητα σε EGF (αυξητικό παράγοντα) + πεπτίδια. Υπόσχεται αναγέννηση και ελαστικότητα, την οποία το δέρμα μου χάνει αργά με την ηλικία. Ο ορός είναι ευχάριστος. Η υφή τζελ απορροφάται γρήγορα από το δέρμα, το οποίο δεν παραμένει κολλώδες, αλλά θρέφεται όμορφα. Με τα πρώτα σημάδια γήρανσης/πρώτες ρυτίδες - υπέροχο. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Η υφή του τζελ, η εφαρμογή με αντλία, χωρίς άρωμα, κάνει θαύματα στο δέρμα μου. Δεν ξέρω τι είναι, αλλά μετά τη χρήση του ορού με το Aqua Essence Toner Peptide 9 από την Medi-Peel, το δέρμα μου είναι λείο, σφιχτό, ενυδατωμένο και ομοιόμορφο. Εκτιμώ πραγματικά το μέγεθος της συσκευασίας. Έχω πολλά από την μάρκα Coxir και η μάρκα δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ μέχρι στιγμής. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ο ορός έχει πιο παχύρρευστη υφή τζελ, επομένως δεν «τρέχει» πουθενά και δεν σπαταλιέται. Εκτιμώ επίσης τη συσκευασία με αντλία. Απορροφάται ωραία από το δέρμα, δεν το αφήνει κολλώδες ή λιπαρό. Ενυδατώνει και καταπραΰνει το δέρμα, και επειδή δεν είναι αρωματισμένο, δεν ερεθίζει το δέρμα άσκοπα. Δεν πρόσεξα καν ότι φράζει τους πόρους, αντίθετα - βοηθά στην επιτάχυνση της επούλωσης εξανθημάτων και ουλών ακμής. Δεν του δίνω 5* επειδή δεν με «πέταξε στο φεγγάρι» συναισθηματικά, αλλά σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσετε και είναι μια ευχάριστη και οικονομική εκδοχή πεπτιδίων για την καθημερινή σας ρουτίνα :)
Ένας εξαιρετικά ευχάριστος ορός. Έχει μια υπέροχη υφή τζελ που απορροφάται απίστευτα γρήγορα και δεν κολλάει. Το δέρμα σας ουσιαστικά το "πίνει" :) Το πρόσωπό μου φαίνεται ενυδατωμένο και ξεκούραστο το πρωί. Είναι υπέροχο που έχει αντλία, γεγονός που διευκολύνει την εφαρμογή του.
Ο καλύτερος ορός που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Η απουσία του με αγχώνει. Το πρόσωπό μου είναι απίστευτα ενυδατωμένο και οι ρυτίδες έχουν μειωθεί μετά από δύο μήνες χρήσης. Χωρίς άρωμα και ευχάριστο στη χρήση. Ένα θαύμα!
Φοβερό serum, έχει εκπληκτική υφή, απορροφάται αμέσως και έχω δει μείωση των λεπτών γραμμών στο μέτωπο έχοντας φτάσει στην μέση της συσκευασίας!! Το συστήνω!!
Αγόρασα ένα γαλάκτωμα και έναν ορό με πεπτίδια, απλώνω το γαλάκτωμα στο καθαρό μου πρόσωπο και αμέσως μετά τον αντιγηραντικό ορό. δεν είναι λιπαρό και μετά απλώνω ενυδατική κρέμα στο πρόσωπό μου.. το προτείνω I L♥️VE Ksisters
Ο ορός έχει σύσταση gel. Το δέρμα είναι όμορφα απαλό και λείο μετά από αυτό. Δεν συσσωματώνει και μπορεί να στρωθεί με άλλα προϊόντα. Η πρώτη και θετική μου εμπειρία με αυτή τη μάρκα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος