Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 7
Δεν έχω παρατηρήσει ακόμα κανένα αποτέλεσμα. Αλλά η κρέμα σίγουρα έχει μια ευχάριστη υφή. Δεν προκαλεί αλλεργικές αντιδράσεις ή τσούξιμο κάτω από τα μάτια μου. Έχω ευαίσθητο και απαιτητικό δέρμα. Απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει όμορφα. Ελπίζω να υπάρξει μια μικρή μείωση στις λεπτές γραμμές. Αλλά αυτό θα φανεί μόνο με την πάροδο του χρόνου.
Όταν το αγόρασα, μου άρεσε η υφή του, αν και δεν απορροφήθηκε αμέσως. Δεν είδα καμία σημαντική αλλαγή και έψαχνα συνεχώς για κάτι άλλο. Αλλά μετά από ένα μήνα χρήσης, συνειδητοποίησα ότι έχει μεγάλη διάρκεια. Χρειάζεται χρόνος! Και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να έρθουν! Είναι πραγματικά θεραπευτικό! Δεν έχει εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αλλά προσφέρει αποτελέσματα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Αν σας αρέσουν οι παχύρρευστες κρέμες 30+, θα σας αρέσει! Το χρησιμοποιώ για δεύτερη φορά, συσφίγγει καλά το δέρμα, είναι οικονομικό, το δέρμα φαίνεται πιο ξεκούραστο και λείο.
Αυτή είναι πραγματικά η μόνη κρέμα που λειαίνει τις ρυτίδες! Δεν προσποιείται, αλλά μάλλον θρέφει το δέρμα και με συνεχή χρήση ελαχιστοποιεί τις ρυτίδες! Είμαι 35 ετών, η μητέρα μου είναι 56, και λειτουργεί και στις δύο μας απίστευτα! Αυτό δεν είναι το πρώτο μου βάζο και δεν θα είναι το τελευταίο! Δίνει ένα ελαφρώς λαμπερό φινίρισμα αλλά χωρίς να κολλάει και όχι υπερβολικά.
Αυτή είναι η καλύτερη κρέμα ματιών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Μετά από ένα μήνα χρήσης, μπορώ να δω βελτίωση στην ποιότητα του δέρματός μου, εξομάλυνση των λεπτών γραμμών και σφριγηλότητα. Η κρέμα έχει ωραία υφή, αφήνοντας ένα ελαφρύ στρώμα που δεν είναι άβολο και είναι πραγματικά υπέροχη κάτω από το μακιγιάζ. Λατρεύω αυτή την κρέμα!
«Χρησιμοποιώ τις κρέμες Kristers εδώ και αρκετούς μήνες και είμαι ενθουσιασμένη! Το δέρμα μου έχει γίνει απαλό, καλά ενυδατωμένο και οι μικρές ατέλειες έχουν εξαφανιστεί. Η υφή είναι ελαφριά, απορροφάται γρήγορα και το άρωμα είναι λεπτό και ευχάριστο. Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!»
Μου αρέσει πολύ αυτή η κρέμα, είναι άνετη, δεν μου τσούζει τα μάτια (μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο), η συνοχή της τζελ-κρέμας είναι πολύ θρεπτική, αφήνει ένα λαμπερό φινίρισμα μέχρι το τέλος της ημέρας, τη χρησιμοποιώ μόνο μια εβδομάδα, οπότε είναι πολύ νωρίς για να πω πόσο αποτελεσματική είναι. Ιδιαίτερες ευχαριστίες! για τον μεγάλο αριθμό δειγμάτων, έχω σοκαριστεί, ούτε ένα κατάστημα δεν έχει αντέξει τόσο πολύ.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος