Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο








Κριτικές – 10
Ο ορός έχει την υφή ενός πιο παχύρρευστου τονωτικού, απορροφάται γρήγορα και στην αρχή είναι λίγο κολλώδης. Ενυδατώνει καλά, αλλά περίμενα καλύτερα αποτελέσματα και μεγαλύτερη άνεση. Δεν παρατήρησα τίποτα πέρα από αυτή την σωστή ενυδάτωση. Για μένα, για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μου, είναι ένας εντελώς βασικός ενυδατικός ορός, χωρίς τον παράγοντα "ουάου". Θα τον χρησιμοποιήσω μέχρι το τέλος, αλλά δεν θα τον αγοράσω ξανά. Το δοχείο είναι μεγάλο, οπότε μου αρέσει επίσης να τον εφαρμόζω στον λαιμό, το ντεκολτέ και τους ώμους μου.
Στην αρχή ήμουν πολύ ικανοποιημένη, μετά η κολλώδης υφή μετά το στέγνωμα άρχισε να με ενοχλεί, θα δοκιμάσω έναν άλλο ορό.
Η υδαρής υφή του απορροφάται γρήγορα, αφήνοντας μια ελαφριά κολλώδη αίσθηση. Λειτουργεί καλά για μένα μετά από ένα μήνα χρήσης. Η υφή του λειτουργεί καλά ως ενυδατική κρέμα κάτω από το μακιγιάζ. Σας προτείνω αυτό το προϊόν. Είναι το αγαπημένο μου αυτή τη στιγμή.
Υπέροχο, λίγο κολλώδες, αλλά όχι κρίσιμο και μετά την κρέμα η κολλώδης αίσθηση εξαφανίζεται. Τεράστιος όγκος, το δέρμα μετά είναι τόσο κορεσμένο, ενυδατωμένο. Δεν μου αρέσουν οι οροί γενικά ακριβώς λόγω της κολλώδους αίσθησης, αλλά μου άρεσε αυτός επειδή η κολλώδης αίσθηση εξαφανίζεται γρήγορα μετά την κρέμα και το δέρμα είναι τόσο λείο, απαλό.
Για το δικό μου δέρμα έτσι κι έτσι όχι κάτι ιδιαίτερο
Υπέροχος ορός, υδαρής υφή, μυρίζει υπέροχα και έχει ελαφριά αίσθηση στο δέρμα, θα τον συνιστούσα και θα τον αγοράσω ξανά!
Το αγόρασα για τη μητέρα μου, είναι ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα.
Το αγόρασα πρόσφατα, μπορώ να πω ότι έχει υφή gel, η μυρωδιά είναι σχεδόν ανεπαίσθητη, το χρησιμοποιώ μαζί με μια κρέμα από την ίδια σειρά FARM STAY και μπορώ να πω ότι μου αρέσουν τα προϊόντα τους.
Όλοι οι οροί μου κολλάνε. Αν βάλετε κρέμα δεν κολλάνε. Έτσι αισθάνεται το δέρμα μου. Δεν φταίει ο ορός. Δεν έχει μυρωδιά. Η υφή του είναι ζελέ. Απορροφάται καλά / κολλάει λίγο / . Μεγάλη συσκευασία. το προτείνω.
Ένας πολύ ευχάριστος ορός με ελαφριά σύσταση gel, είναι πολύ ενυδατικός, απορροφάται γρήγορα στο δέρμα, δεν κολλάει και δεν αρωματίζει. Η μεγάλη συσκευασία είναι επίσης πλεονέκτημα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος