Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 30
Το προϊόν είναι καλό, αλλά δεν μου αρέσει η μυρωδιά, μένει στα μαλλιά μου για πολύ καιρό ακόμα και μετά από επανειλημμένα λουσίματα.
Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, αλλά μια βαθμολογία κάτω λόγω της μυρωδιάς. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι μπορώ ακόμα να το μυρίσω μετά από μερικά πλυσίματα. Βλέπω στα σχόλια ότι σε μερικούς αρέσει η μυρωδιά, οπότε μην αφήσετε το σχόλιό μου για τη μυρωδιά να σας αποτρέψει από το να το αγοράσετε, επειδή το προϊόν κάνει αυτό που υπόσχεται.
Κάνει τα μαλλιά λαμπερά, λεία και απαλά στην αφή μετά την πρώτη χρήση. Δεν τα βαραίνει.
Το προϊόν πρέπει να αναμειχθεί με νερό, τα μαλλιά είναι όμορφα λεία και απαλά, έχω σγουρά μαλλιά. Δοκίμασα επίσης την ανοιχτό μπλε εκδοχή, και οι δύο είναι μια χαρά για μένα, απλά πρέπει να δοκιμάσω την κόκκινη.
Το προϊόν μυρίζει απαίσια, σαν της γιαγιάς, αλλά πραγματικά λειτουργεί. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν ενοχλείται από τη δυσάρεστη μυρωδιά.
Βοηθός για σγουρά μαλλιά, τα κάνει πιο περιποιημένα και λεία
Μου αρέσουν πολύ οι φόρμουλες με βάση το νερό στις κορεάτικες μάσκες. Ενυδατώνουν καλά τα μαλλιά κυριολεκτικά σε λίγα δευτερόλεπτα. Τα μαλλιά είναι πολύ λεία και χαλαρά. Είναι εύκολο να χτενιστούν. Η μάσκα δεν βαραίνει τα μαλλιά ακόμα και όταν εφαρμόζεται στις ρίζες. Αφήνει ένα ανεπαίσθητο φιλμ στα μαλλιά και τα προστατεύει. Εύχρηστη χωρητικότητα. Αν και προτιμώ τα Masil, αξίζει να τα δοκιμάσετε
Αγορασμένο ήδη αρκετές φορές. Τα μαλλιά είναι απολύτως τέλεια μετά από αυτό.
Υπέροχο προϊόν. Το αγόρασα για πολλοστή φορά. Μετά τη χρήση, τα μαλλιά είναι όμορφα, λαμπερά, τρέφονται, ενυδατώνονται και οι άκρες δεν σπάνε τόσο πολύ.
Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό Τα μαλλιά είναι ενυδατωμένα και μεταξένια.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος