Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 24
Το λατρεύω, το δέρμα μου είναι πολύ απαλό το πρωί, ένα μικρό φακελάκι είναι αρκετό για 3-4 χρήσεις.
Την αγόρασα τυχαία επειδή μου άρεσε η μικρή συσκευασία, κατάλληλη για ταξίδια. Υπέροχη μάσκα που θρέφει όμορφα το δέρμα. Έχω μικτό δέρμα που λιπαρώνεται γρήγορα, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα μετά τη χρήση αυτής της μάσκας. Η μάσκα επίσης δεν φράζει τους πόρους μου και δεν προκαλεί σπυράκια. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Καλά
Εξαιρετική μάσκα, μία συσκευασία είναι αρκετή για περίπου 5 εφαρμογές στο πρόσωπο και τον λαιμό μου. Έχω μικτή επιδερμίδα που τείνει να ξηραίνεται τον χειμώνα, αυτή η μάσκα είναι καταπληκτική, έχει παχύρρευστη υφή, απορροφάται υπέροχα, δεν αφήνει βαριά αίσθηση ή φιλμ και η επιδερμίδα μου είναι υπέροχα ενυδατωμένη το πρωί.
Είμαι ικανοποιημένη με τη μάσκα νύχτας, η συσκευασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 2-3 εφαρμογές, η υφή είναι σαν παχύρρευστη κρέμα, ευχάριστη, δεν σφίγγει το πρόσωπο, η οποία είναι απαλή το πρωί, δεν χρειάζεται καν να ξεπλυθεί αν δεν εφαρμόσετε ολόκληρη τη συσκευασία αλλά μια πιο λεπτή στρώση. Την προτείνω και θα την αγοράσω ξανά.
Αυτή η μάσκα είναι υπέροχη. Την εφαρμόζω στο δέρμα μου το βράδυ και λειτουργεί υπέροχα όλη τη νύχτα. Δεν την νιώθεις καν στο πρόσωπό σου όπως οι κανονικές μάσκες. Μου αρέσει που είναι κρεμώδης μάσκα. Είναι πιο πηχτή, αλλά απορροφάται υπέροχα από το δέρμα και έχει ένα πολύ διακριτικό άρωμα. Δεν ξέρω τι είναι, αλλά μέχρι στιγμής όλα τα προϊόντα που έχω από τα ksisters είναι απλά υπέροχα.
Αυτή η μάσκα νύχτας είναι απλά καταπληκτική! Φαίνεται μέτρια, αλλά Θεέ μου🤩Δεν κολλάει, απλώνεται πολύ καλά, προσαρμόζεται γρήγορα στο δέρμα και αφού ξυπνήσετε, απλά το ξεπλύνετε με νερό και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό... το δέρμα είναι υπέροχα απαλό, δεν έχει λάμψη, αλλά φαίνεται σαν να έχει θρευτεί όμορφα και απλά λάμπει από ικανοποίηση που πρέπει να χαϊδευτείτε 🤭🤭🤭. Η μάσκα δεν μυρίζει μέλι, αλλά έχει τα καλύτερα αποτελέσματά της. Καταπληκτική 💛🧡💜
Αγόρασα ένα, αλλά θα παραγγείλω όλο το πακέτο! Το πρωί το πρόσωπό μου έλαμπε! Υπέροχο προϊόν!
Η μάσκα είναι ωραία, εφάρμοσα ολόκληρη την τσάντα όλη τη νύχτα, αλλά νομίζω ότι μπορεί να χωριστεί σε δύο δόσεις. Απορροφάται καλά, δεν κολλάει και το πρωί η επιδερμίδα είναι απαλή και ενυδατωμένη.
Είναι ένα άψογο προϊόν, περιέχει 3-4 ημερήσιες δόσεις. Ενυδατώνει τέλεια, απορροφάται καλά και δεν προκαλεί ερεθισμούς ή σπασίματα. Το λατρεύω, το προτείνω, θα το αγοράσω ξανά
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος