Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 9
Έψαχνα εδώ και πολύ καιρό έναν ορό λάμψης που θα φωτίσει άμεσα το δέρμα μου. Και τον ερωτεύτηκα αμέσως, γιατί μετά την πρώτη χρήση, το δέρμα μου φωτίστηκε πραγματικά και μυρίζει υπέροχα. Μυρίζει υπέροχα, εσπεριδοειδή, αλλά για μερικούς μπορεί να είναι υπερβολικό. Οπότε, αν αποφεύγετε τα αρώματα στα καλλυντικά, αυτό δεν θα είναι για εσάς. Αλλά μου ταιριάζει πραγματικά. Και ο ορός έχει μαργαριταρένια σωματίδια που συνήθως δεν βλέπετε στο δέρμα σας. Η συσκευασία είναι επίσης υπέροχη, είναι μεγάλη και είναι φτιαγμένη από γυαλί, κάτι που προσθέτει στην πολυτέλεια. Τον λατρεύω και τον προτείνω.
Παρήγγειλα αυτόν τον ορό επειδή ένας άλλος που χρησιμοποιούσα ήταν sold out και τα πήγα καλά. ο ορός έχει ένα ίσως πολύ έντονο άρωμα εσπεριδοειδών, το οποίο όμως δεν είναι πλέον αισθητό μετά την εφαρμογή και κάνει το δέρμα να λάμπει πραγματικά όμορφα. Μάλλον δεν θα επιστρέψω καν στον αρχικό ορό, είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτόν.
Ενυδατικό, αλλά όχι το καλύτερο για το ευαίσθητο δέρμα γιατί ένιωθα μυρμήγκιασμα όταν είχα φλεγμονές και ξηρό δέρμα το χειμώνα, αλλά το καλοκαίρι ήταν τέλειο. Φωτίζει το δέρμα το πρωί γιατί έχει κάποιο είδος λάμψης μέσα του. Αλλά αν χρειάζεται να φροντίσετε τα πραγματικά άσχημα σκοτεινά σημεία, θα συνιστούσα κάτι πιο δυνατό. Επίσης να θυμάστε ότι μυρίζει σαν εσπεριδοειδή λίγο έντονα αλλά μου αρέσει, το πρωί αναζωογονεί.
Έχω δοκιμάσει πολλούς ορούς k-beauty με βιταμίνη C, αλλά αυτός λειτουργεί καλύτερα για μένα, φωτίζει όμορφα, είναι απαλός, απλά 5 αστέρων :)
Οπότε ενθουσιάστηκα πολύ με αυτόν τον ορό. Λατρεύω τη μυρωδιά και τη συνοχή. Το δέρμα είναι όμορφα απαλό και αρωματικό. Μόνο θεός :-)
Αυτός ο ορός είναι ένα σφηνάκι! Είτε η συνοχή είτε η μυρωδιά αυτού του προϊόντος. Εξαιρετική επιλογή για μένα. Μέχρι στιγμής, δεν έχω απογοητευτεί ούτε μία φορά όταν πρόκειται για προϊόντα από την Ksisters.
Είναι ένα πολύ δροσερό soche και μυρίζει ωραία🥰. Το δέρμα σου έγινε όμορφο και μπέσα👍. ΥΓ: Σας ευχαριστούμε για την εξυπηρέτησή σας🌺
Πολύ ευχάριστο άρωμα, εσπεριδοειδές, όχι πολύ έντονο. Ο ορός απορροφάται γρήγορα. Κάνει το δέρμα λεπτό, απαλό και το φωτίζει διακριτικά. Αξίζει να προτείνουμε όλη αυτή τη σειρά, νομίζω ότι είναι πολύ επιτυχημένα προϊόντα.
Ευχάριστος ορός εσπεριδοειδών, με πολύ καλή μυρωδιά. Συνήθως δεν μου αρέσουν τα έντονα αρωματισμένα πράγματα, αλλά αυτός ο ορός είναι μια θετική εξαίρεση. Απορροφάται εύκολα και το δέρμα φωτίζει αμέσως
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος