Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 40
Το SPF είναι πολύ ελαφρύ, απλώνεται καλά και δεν φράζει τους πόρους. Προσωπικά, μου αρέσει η μυρωδιά - των σταφυλιών.
Αυτό το αντηλιακό με SPF είναι ιδανικό για το λιπαρό και προβληματικό δέρμα μου. Δεν κάνει σβόλους και μυρίζει υπέροχα. Το συνιστώ.
Τέλεια κρέμα για την ώριμη επιδερμίδα μου. Δεν είναι λιπαρή, λειτουργεί με μακιγιάζ. Είμαι πολύ ικανοποιημένη.
Υπέροχο άρωμα. Αφήνει μια αίσθηση δροσιάς, απορροφάται υπέροχα και αφήνει την επιδερμίδα ματ.
Το SPF έχει ελαφριά υφή και εφαρμόζεται πολύ καλά. Δεν αφήνει λευκό ίχνος. Έχω δοκιμάσει πολλά SPF από την Frudia και αυτό είναι το αγαπημένο μου.
Περίμενα πολύ περισσότερα από αυτό το SPF. Αν θέλετε λιγότερη λάμψη, πρέπει να εφαρμόσετε λεπτές στρώσεις. Η εφαρμογή υπερβολικής ποσότητας ταυτόχρονα κάνει το δέρμα σας να λάμπει από την αρχή μέχρι να απορροφηθεί. Τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα, και συνήθως είναι λιπαρό. Το άρωμα είναι εντάξει, μάλλον ευχάριστο.
Μου αρέσει πολύ αυτή η κρέμα. Είναι ελαφριά, λεία, απορροφάται γρήγορα από το δέρμα, δεν αφήνει την επιδερμίδα λιπαρή και μυρίζει υπέροχα σαν σταφύλι. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που την παραγγέλνω.
Ελαφρύ SPF. Απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρότητα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μου ταιριάζει. Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν σε εξαιρετική τιμή.
Αντηλιακό σε μορφή τζελ, απορροφάται καλά από την επιδερμίδα και αφήνει ένα λαμπερό αποτέλεσμα, κάτι που μου αρέσει. Πολύ ελαφρύ στο δέρμα. Θρυμματίζεται λίγο κάτω από το μακιγιάζ, δεν αφήνει λευκό φίλτρο. Αυτό που με ενόχλησε πολύ ήταν η μυρωδιά, υποτίθεται σταφυλιού, αλλά μου θύμισε περισσότερο φρούτα που έχουν υποστεί ζύμωση :(. Εκτός από τη μυρωδιά, ένα καλό αντηλιακό για άτομα που προτιμούν ένα λαμπερό φινίρισμα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη με αυτό το SPF, απορροφάται γρήγορα, είναι ελαφρύ, αλλά έχει ένα άρωμα που δεν αρέσει σε όλους, ειλικρινά δεν με πειράζει καθόλου, καθώς είναι ευχάριστο. Η δεύτερη αγορά μου, εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος