Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 15
Αυτό το τζελ έχει γίνει το βασικό μου προϊόν και το παίρνω μαζί μου ακόμη και στο γυμναστήριο. Λατρεύω την αίσθηση φρεσκάδας μετά το ντους και αυτό το προϊόν μου το προσφέρει πάντα – το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ευχάριστο στην αφή και νιώθω απλώς «φρέσκο». Έχει μια υφή σαν τζελ, αλλά μάλλον υδαρή, γεγονός που το κάνει πολύ εύκολο στην εφαρμογή και απορροφάται γρήγορα. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι δεν κολλάει καθόλου – δεν έχω μια δυσάρεστη αίσθηση κολλώδους στα χέρια μου ούτε κατά την εφαρμογή. Ένα πλεονέκτημα είναι το υπέροχο άρωμα που κάνει κάθε χρήση πιο ευχάριστη. Προσωπικά, είμαι πολύ ικανοποιημένη και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Με εξέπληξε ευχάριστα αυτό το προϊόν. Είναι ελαφρύ, απορροφάται γρήγορα, δεν κολλάει καθόλου και καταπραΰνει υπέροχα το δέρμα. Το χρησιμοποιώ στο σώμα μου, ειδικά όταν έχω ξηρό ή ερεθισμένο δέρμα, και το αφήνει πάντα απαλό και ενυδατωμένο. Το άρωμα ροδάκινου είναι ευχάριστο και όχι τεχνητό. Χρησιμοποιώ το mist περισσότερο ως προσθήκη - είναι ιδανικό για μια γρήγορη ανανέωση κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά το τζελ είναι το κύριο πλεονέκτημα για μένα. Για την τιμή του, είναι πραγματικά υπέροχο και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Το λατρεύω - είναι ελαφρύ και απορροφάται πολύ γρήγορα. Το χρησιμοποιώ κυρίως στα πόδια μου μετά το ξύρισμα ή στο σώμα μου μετά το ξεφλούδισμα. Ντύνομαι αμέσως. Το άρωμα είναι ευχάριστο, φρέσκο.
Το χρησιμοποιώ πάνω από ένα χρόνο - προσφέρει πολύ ωραία ενυδάτωση στο δέρμα, είναι ελαφρύ και μυρίζει υπέροχα🥰όλες οι προτάσεις
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Η υφή του τζελ είναι πολύ ευχάριστη, λεπτή και μυρίζει υπέροχα. Απορροφάται γρήγορα, αφήνοντας την επιδερμίδα αναζωογονημένη. Για μένα, ήταν ιδανικό για χρήση κατά τη διάρκεια της νύχτας ή μετά από μια μέρα στον ήλιο, όπου είδα το μαύρισμα να ξεθωριάζει μετά από μόλις δύο ημέρες.
Πρέπει να πω ότι δεν είχα ιδιαίτερες προσδοκίες όταν αγόρασα αυτό το τζελ. Ωστόσο, μετά την πρώτη χρήση, με εντυπωσίασε κυριολεκτικά με την καλύτερη έννοια της λέξης! Έρωτας με την πρώτη επαφή! Ελαφριά υφή, με ελαφρώς δροσιστική επίδραση, κάτι που είναι κάτι παραπάνω από επιθυμητό σε αυτές τις θερμοκρασίες. Ευχάριστο και διακριτικό άρωμα ροδάκινου... και τα πόδια μου νιώθουν σαν να έχουν υποβληθεί σε κάποια διαδικασία λείανσης 💗💗... Θα αγοράσω αμέσως άλλο ένα την επόμενη φορά που θα το αγοράσω 😍🤩🥰💪🍑🍑
Για μένα, είναι σίγουρα μια καλή επένδυση. Έχω τύπο δέρματος soobooji (δηλαδή υπερβολικά λιπαρό δέρμα λόγω αφυδάτωσης) και μπορώ να σας πω ότι δεν είχα ποτέ κάτι καλύτερο! Εφαρμόζω εκχύλισμα ginseng, ορό αμπούλας Madagascar Centella και τέλος αυτό το τζελ Frudia. Προσπαθώ να απλώνω τα προϊόντα σε στρώσεις μέχρι να απορροφηθούν πλήρως από το δέρμα και το δέρμα μου να είναι πραγματικά καλύτερο 😍 Δεν εφαρμόζω πλέον λάδι στο μέτωπό μου και λίγο στις πτυχές γύρω από τη μύτη μου, αλλά είναι φυσικό. Οπότε, αν έχετε τα ίδια δερματικά προβλήματα, δοκιμάστε το σίγουρα. Και αν το χρησιμοποιείτε ξεχωριστά, έχει μια πολύ ευχάριστη, δροσιστική και καταπραϋντική δράση, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο το καλοκαίρι! 💕
Το τζελ απορροφάται γρήγορα, είναι ενυδατικό και δροσιστικό, ιδανικό για την πρωινή σας ρουτίνα πριν τον ύπνο.
Ήμουν πολύ απογοητευμένος χωρίς ενυδάτωση, καταλαβαίνω ότι είναι τζελ, αλλά η συνοχή είναι κολλώδης
Το άρωμα ροδάκινου είναι εκπληκτικό, απλά υπέροχο. Ενυδατώνει πολύ καλά. Το προτείνω ανεπιφύλακτα, ειδικά για το καλοκαίρι - έψαχνα για ένα προϊόν που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω για καθημερινή ενυδάτωση και ταυτόχρονα ένα μη λιπαρό και παχύρρευστο, άρα ιδανικό για την καλοκαιρινή περίοδο. Κατά τα άλλα το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ... σε πρόσωπο και σώμα και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πριν αγοράσω ξανά, μάλλον θα δοκιμάσω παρόμοιες παραλλαγές αυτής της μάρκας.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος