Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 13
Το καλύτερο καθαριστικό προσώπου! Φρεσκάδα και τέλειο άρωμα!
Λατρεύω αυτή τη μάρκα - όλα τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει είναι υπέροχα. Το ίδιο και αυτή η μους - τέλεια ισορροπία 😉
Ο αφρός έχει ένα ευχάριστο φρουτώδες άρωμα, χρειάζεται μόνο λίγο ανάμεσα στις παλάμες σας και αφρίζει υπέροχα, αλλά μετά το ξέβγαλμα έχω μια δυσάρεστη αίσθηση τραβήγματος, ξηρού δέρματος, σε σημεία τσούζει το δέρμα, μπορεί να ταιριάζει σε μερικούς ανθρώπους, έχω ευαίσθητο δέρμα επιρρεπές στην ακμή και τη λιπαρότητα αλλά δεν μου ταιριάζει, δεν το συνιστώ για ξηρό δέρμα.
Δεν είναι κακός αφρός, καθαρίζει καλά το δέρμα, αλλά το ξηραίνει πολύ. Δεν το συνιστώ να το χρησιμοποιείτε κάθε μέρα.
Αυτό το pealing είναι υπέροχο. Αν θέλετε να έχετε μια ελαφρώς πιο φωτεινή και καθαρή εμφάνιση, αυτό το προϊόν είναι για εσάς.
Πολύ καλό τζελ καθαρισμού προσώπου. Αφρίζει και πλένεται υπέροχα. Μετά τη χρήση του, το δέρμα καθαρίζεται καλά. Μυρίζει ωραία και δεν στεγνώνει.
Μια πολύ μεγάλη μερίδα, χρειάζεται μόνο να χρησιμοποιήσετε λίγη από αυτήν, οπότε η παραγγελία θα διαρκέσει πολλούς μήνες. Το μειονέκτημα είναι ότι το καθαριστικό είναι λίγο επιθετικό για μένα, μου τσιμπάει λίγο τα μάτια, αλλά προφανώς δεν έχουν όλοι αυτή την αντίδραση.
Δεν είμαι ικανοποιημένη με αυτό το προϊόν, στεγνώνει εξαιρετικά το δέρμα και μετά το πλύσιμο νιώθω ένα άσχημο σφίξιμο στο πρόσωπό μου. Δεν προτείνω :(
Έχει ευχάριστο άρωμα στην αρχή, αλλά μετά από λίγα δευτερόλεπτα γίνεται σαπουνάδα. Αφαιρεί το μακιγιάζ σε 2 χρήσεις αλλά στεγνώνει το δέρμα. Σίγουρα δεν θα το αγοράσω ξανά
Μου έκανε αμέσως εντύπωση η μεγάλη συσκευασία και το όμορφο ασημί χρώμα του προϊόντος. Πάντα απλώνω το προϊόν σε βρεγμένο δέρμα, το απλώνω, προσθέτω λίγο νερό, το απλώνω ξανά και το ξεπλένω. Δυστυχώς, το δέρμα παραμένει «τρίζει» μετά το πλύσιμο και το προϊόν δεν μπορεί να αφαιρέσει ούτε τα υπολείμματα του μακιγιάζ. Το άλλο μεγάλο του μείον είναι η μυρωδιά, που μου θυμίζει έντονα σαπούνι. Ένας φίλος δανείστηκε το προϊόν και λέει ότι του ταιριάζει, αλλά δεν θα το αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος