Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 45
Ένα καθαριστικό που πλένει το πρόσωπό σου σαν βιολί, έτσι θα περιέγραφα αυτό το καθαριστικό. Αλλά παρά το γεγονός ότι καθαρίζει καλά το δέρμα, το ξηραίνει πολύ, γι' αυτό αφαιρώ την αξιολόγηση. Θέλω να διευκρινίσω ότι έχω μικτό και μη ευαίσθητο δέρμα. Το χρησιμοποιούσε η μητέρα μου και το δέρμα της ένιωθε επίσης πολύ τραβηγμένο μετά το πλύσιμο.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη με αυτό το προϊόν, μια πολύ μικρή ποσότητα είναι αρκετή και το δέρμα είναι φρέσκο μετά τον καθαρισμό, αλλά όχι αφυδατωμένο. Το προϊόν έχει μια διακριτική ευχάριστη μυρωδιά, αλλά δεν είναι υπερβολική. Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα σε διάφορα προϊόντα, αλλά αυτό ξεπέρασε τις προσδοκίες!
Είμαι ευχάριστα έκπληκτη, αφρίζει καλά και μετά την πρώτη χρήση μπορείς να δεις ότι το δέρμα είναι καθαρό, πιο φωτεινό, οι πόροι στη μύτη και το μέτωπο είναι λιγότερο φραγμένοι. Το μόνο παράπονο είναι ότι είναι δύσκολο να ξεπλυθεί με κρύο νερό. Πρώτη εντύπωση 5*, έχω προβληματικό ευαίσθητο δέρμα 35+, οπότε θα δούμε αν δεν θα είναι πολύ ξηρό με τακτική χρήση.
Ένας σούπερ καθαριστικός αφρός, μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή, το πρόσωπο είναι φρέσκο και καθαρό, οι πόροι σταδιακά μικραίνουν, είμαι απόλυτος θαυμαστής της Missha.
Ένα απαλό καθαριστικό δέρματος με ευχάριστο άρωμα τεϊόδεντρου, αφαιρεί καλά το μακιγιάζ, διαρκεί πολύ - το χρησιμοποιώ εδώ και 3 μήνες (κάθε βράδυ + για τα πινέλα καθαρισμού) και μου έχει μείνει ακόμα η μισή ποσότητα, αφρίζει καλά. Το δέρμα είναι καθαρό και φρέσκο μετά τον καθαρισμό + συσφίγγει τους πόρους. Είμαι πραγματικά ικανοποιημένη με το προϊόν.
Αφού εξάντλησα σχεδόν ολόκληρη τη συσκευασία, ξέρω ένα πράγμα, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ. Έχω ευαίσθητο δέρμα που χρειάζεται πολλή ενυδάτωση. Δεν νιώθω κανένα σφίξιμο μετά τη χρήση αυτού του προϊόντος. Το δέρμα είναι ελαφρύ, ευχάριστο στην αφή.
Φανταστικός!
Δεν έχω τίποτα να παραπονεθώ για αυτόν τον αφρό εκτός από τη μυρωδιά. Είναι είδος βοτάνου αλλά με φυτικό απορρυπαντικό; Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά για μένα η μυρωδιά είναι δυσάρεστη. Ο αφρός πλένεται καλά και δεν είναι πολύ λεπτός, αλλά μου αρέσει γιατί έχω δέρμα με υπερβολικό σμήγμα, οπότε αυτό είναι ένα συν. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και θα τελειώσω τη συσκευασία αλλά λόγω της μυρωδιάς δεν θα το ξαναγοράσω.
Αγόρασα αυτή τη μους λόγω της αναλογίας τιμής: ποσότητας και των πολύ καλών κριτικών στις οποίες ο κόσμος έγραψε ότι δεν στεγνώνει. Προσωπικά, έχω μεικτό δέρμα, οπότε από τη μια μάλλον φταίω που το δοκίμασα όταν λέει ότι είναι περισσότερο για λιπαρό δέρμα, αλλά πραγματικά στέγνωσε το δέρμα μου και διέλυσε τον φραγμό του δέρματος (το δέρμα μου άρχισε να τσιμπάει ως αντίδραση σε άλλα προϊόντα που είχε συνηθίσει το δέρμα μου). Δεδομένης της εμπειρίας μου, θα πρέπει να του δώσω ένα αστέρι, αλλά προσθέτω ένα δεύτερο γιατί μπορώ να παραδεχτώ τη δική μου ενοχή, γνωρίζοντας ότι δεν έχω μόνο λιπαρό δέρμα.
Το καλύτερο, μόνο αυτό χρησιμοποιώ. Δεν στεγνώνει, αφαιρεί ωραία και το μακιγιάζ
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος