Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.







Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο





Κριτικές – 7
Ερωτεύτηκα απόλυτα το άρωμα αυτής της κρέμας, είναι πολύ ελαφριά, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρότητα στα χέρια σας. Αν έχετε ξηρά χέρια, είναι σίγουρα μια εξαιρετικά ενυδατική επιλογή.
Έλαβα ένα δείγμα αυτής της κρέμας, εφαρμόζεται καλά, αφήνει τα χέρια απαλά και ευχάριστα στην αφή, αλλά δυστυχώς, η μυρωδιά της, τουλάχιστον για μένα προσωπικά, είναι απαίσια, και δεν σκοπεύω καν να χρησιμοποιήσω ολόκληρο το πακέτο του δείγματος.
Αρχικά παρέλαβα μια μικρή παραλλαγή αυτής της κρέμας και την παρήγγειλα ξεχωριστά επειδή είναι τόσο υπέροχη. Είναι σαν να φοράω γάντια και έχω συνηθίσει το άρωμά της, οπότε δεν είχα κανένα πρόβλημα. Την προτείνω!
Η κρέμα έχει πολύ έντονο άρωμα μετά το στύψιμο, αλλά αφού απορροφάται γρήγορα, αφήνει μόνο ένα αμυδρό ίχνος αρώματος στο δέρμα - αυτό το άρωμα μυρίζει ζεστό, καθαρό ξύλο. Μου αρέσει αυτό το άρωμα στα χέρια μου :) Το συνιστώ, αν και όχι σε όσους δεν τους αρέσουν τα γήινα αρώματα.
Πολύ ευχάριστη κρέμα, απορροφάται εύκολα, δεν αφήνει μια κολλώδη, κολλώδη αίσθηση. Ενυδάτωσε αμέσως τα ξηρά, τραχιά σημεία στα χέρια μου. Το άρωμα είναι έντονο στην αρχή, ειδικά το άρωμα δεντρολίβανου, αλλά αφού απορροφηθεί από το δέρμα μου, υποχωρεί σε μεγάλο βαθμό, δεν είναι ενοχλητικό. Η συσκευασία είναι πραγματικά υψηλής ποιότητας. Δεν έχω βρει ποτέ μια τόσο ευχάριστη κρέμα σε αυτή την τιμή μεταξύ των προϊόντων φαρμακείου. Σίγουρα θα δοκιμάσω και τις άλλες εκδοχές αυτής της μάρκας.
Χρησιμοποιώ συχνά κρέμα χεριών, ειδικά περισσότερο το χειμώνα. Δίνω μεγάλη σημασία στο γεγονός ότι η κρέμα απορροφάται γρήγορα, καθώς πλέκω πολύ στον ελεύθερο χρόνο μου και μια λιπαρή κρέμα δυστυχώς δεν είναι επιλογή για μένα. Αυτή η κρέμα χεριών είναι φανταστική. Ένα ευχάριστο, ελαφρύ άρωμα, παρατηρείτε αμέσως τη φροντίδα και απορροφάται εξαιρετικά γρήγορα και δεν αφήνει τίποτα άλλο παρά μια ευχάριστη αίσθηση στο δέρμα. Το λατρεύω!
Δύσκολο να αξιολογηθεί. Η κρέμα είναι ευχάριστη στα χέρια, αλλά η μυρωδιά μου θυμίζει σάπια ή χαλασμένα μανιτάρια. Χρησιμοποιείται με μεγάλη απέχθεια.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος