Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 180
Έχει ευχάριστο άρωμα και απορροφάται πολύ γρήγορα.
Τέλεια αντηλιακή κρέμα . Φοβερά ενυδατικη αντηλιακή κρέμα αφήνει μια ωραία λάμψη στην επιδερμίδα. Δεν αφήνει άσπρα.
Αυτό έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου. Έχω δοκιμάσει πολλά κορεάτικα αντηλιακά, αλλά αυτό είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής! Απορροφάται γρήγορα και πραγματικά απορροφάται, δεν αφήνει το πρόσωπό μου κολλώδες και δίνει στην επιδερμίδα μου μια πολύ ωραία λάμψη.
Πολύ καλό αντηλιακό, πολύ καλύτερο από το αντίστοιχο πορτοκαλί! Είναι ελαφρύ, απορροφάται γρήγορα, δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση, κι όμως ενυδατώνει λίγο το πρόσωπό μου. Μπορείς να εφαρμόσεις μακιγιάζ πολύ ωραία, δεν κάνει το δέρμα μου να ξεχωρίζει, κάτι που αξίζει έξτρα πόντους. Το συνιστώ, και λόγω της τιμής του!
Ξεκίνησα ακμή σε όλο το πρόσωπό μου αφού το χρησιμοποίησα στις διακοπές. Ο δερματολόγος μου είπε ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιώ αντηλιακά σε υγρή μορφή, καθώς είναι πολύ παχύρρευστα και φράζουν τους πόρους.
Για αυτήν την τιμή, έχει εξαιρετικό SPF, το χρησιμοποιώ κυρίως στον λαιμό μου και κάνει το δέρμα μου απαλό και λείο, έχει ένα ευχάριστο άρωμα, αλλά μερικοί άνθρωποι μπορεί να βρουν το άρωμα στο πρόσωπό τους ενοχλητικό. Έχει ελαφρώς πιο πηχτή υφή, οπότε αν έχετε λιπαρό/μικτό δέρμα, θα προτιμούσα αυτήν την κρέμα για τον χειμώνα. :)
Αυτό είναι το αγαπημένο μου αντηλιακό spf ❤️ Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα από άλλες μάρκες αλλά επιστρέφω σε αυτό. Είναι πολύ ωραίο, ενυδατικό, το άρωμά του μου ταιριάζει. Έχω ξηρό δέρμα και μετά την εφαρμογή αυτού του αντηλιακού νιώθω το δέρμα μου ενυδατωμένο όλη μέρα. Είναι πολλή μουσική για λίγα χρήματα.
Εξαιρετικό SPF - πιο πηχτή αλλά απλώνεται και απορροφάται καλά, δεν αφήνει λευκά σημάδια, δεν σβωλιάζει. Έχει ευχάριστο άρωμα. Την χρησιμοποιώ κυρίως στον λαιμό και το ντεκολτέ μου, καθώς είναι μια πιο πηχτή και λιπαρή κρέμα. Είναι επίσης πολύ οικονομική. ;) Την αγοράζω τακτικά και την προτείνω.
Το SPF είναι ελαφρώς πιο παχύ... όταν το έβαλα, στην αρχή ήταν καταστροφή (φοβόμουν ότι είχα βάλει υπερβολική ποσότητα) - ήμουν όλη λευκή. Αλλά το "ανακάτεψα" υπομονετικά και απορροφήθηκε υπέροχα, χωρίς λευκό ίχνος. Μου άφησε ένα όμορφο λαμπερό, μη κολλώδες φινίρισμα. Αφαιρώ ένα αστέρι επειδή προσωπικά βρίσκω την κρέμα πιο παχύρρευστη και πιο βαριά, έχω πολύ λιπαρό δέρμα και δεν μου ταίριαζε. Αλλά για την τιμή της, είναι βόμβα! Την χρησιμοποιώ περισσότερο στον λαιμό, το ντεκολτέ και τα χέρια μου.
Το καλύτερο spf. Έχω μικτό, μάλλον λιπαρό δέρμα και αυτό το spf μου ταιριάζει τέλεια. Δεν είναι λιπαρό και μυρίζει υπέροχα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος