Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 9
Η κρέμα έχει μια ευχάριστη, παχύρρευστη, σαν τζελ υφή. Δεν τρέχει κατά την εφαρμογή. Φαίνεται πολύ ενυδατική και θρεπτική... Ωστόσο, αναρωτιέμαι αν φταίει μόνο η υψηλή περιεκτικότητα σε σιλικόνη και το αποφρακτικό αποτέλεσμα, καθώς η ενυδάτωση δεν φαίνεται να διαρκεί πολύ. Αφού την ξεπλύνετε, η περιοχή των ματιών παραμένει αμετάβλητη, ακόμη και με τακτική χρήση. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, λειτουργεί καλά κάτω από το μακιγιάζ, παρέχοντας ένα προστατευτικό στρώμα κατά της ξηρότητας κάτω από το κονσίλερ, αφήνοντας την περιοχή των ματιών να φαίνεται καλύτερη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και τις ρυτίδες λιγότερο ορατές. Και πάλι, σιλικόνη; Το βράδυ, λειτουργεί επίσης καλά ως μάσκα πάνω από ορούς ή άλλα προϊόντα. Η ίδια η κρέμα δεν είναι αρκετά ενυδατική. Πιθανώς πάλι σιλικόνη. Είναι μακράς διαρκείας, η συσκευασία είναι μεγάλη και είναι εύκολη στη χρήση. Ωστόσο, δεν μπορώ να τη χρησιμοποιώ συνεχώς. Έχω παρατηρήσει αυξημένη ευαισθησία στα μάτια μετά από μερικές χρήσεις, μέρα και νύχτα :/ Τα χείλη μου τσούζουν (!) μετά την εφαρμογή αυτής της κρέμας, ακόμα κι αν δεν είναι ξηρά ή ταλαιπωρημένα. Κάτι δεν πάει καλά με τα συστατικά για ώριμο και ευαίσθητο δέρμα :/ Μάλλον δεν θα το αγοράσω ξανά.
Αυτή είναι ίσως η καλύτερη κρέμα ματιών μου. Είναι θρεπτική και εξαιρετικά ενυδατική. Είναι απίθανο να λειάνει τις ρυτίδες ή να εξαφανίσει τους μαύρους κύκλους, αλλά σίγουρα κάνει το δέρμα μου να φαίνεται πιο σφριγηλό.
Έχω αγοράσει επανειλημμένα την κρέμα. Είμαι 50 χρονών. Η κρέμα είναι αρκετά θρεπτική και πολύ ευχάριστη. Πολύ υψηλής ποιότητας προϊόν.
Η κρέμα είναι πολύ ωραία, χωρίς άρωμα και ενυδατώνει όμορφα την περιοχή των ματιών. Μου αρέσει επίσης ότι, παρόλο που είναι κυρίως κρέμα ματιών, ταιριάζει στο υπόλοιπο πρόσωπό μου και δεν επιδεινώνει την ακμή μου.
Η κρέμα είναι αρκετά πηχτή, απορροφάται καλά και το δέρμα παραμένει ενυδατωμένο. Πολύ αποτελεσματικό.
Πολύ καλή κρέμα, σούπερ ενυδατώνει και συσφίγγει το δέρμα κάτω από τα μάτια, δεν ερεθίζει και απορροφάται γρήγορα
Διάλεξα μια κρέμα ματιών για πολύ καιρό, γιατί άρχισα να παρατηρώ μικρές ρυτίδες και μαύρους κύκλους, και σταμάτησα σε αυτό το προϊόν με πρόπολη. Αυτή είναι μια πολύ δροσερή, θρεπτική κρέμα, δεν αφήνει υπολείμματα, εφαρμόζει καλά στο δέρμα, δεν καίει. Η συσκευασία είναι καλή, πολύ οικονομική, θα διαρκέσει για πολύ καιρό. Συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η κρέμα είναι πολύ ελαφριά, απλώνεται και απορροφάται καλά. Έχει μια ελαφριά υφή σαν gel και ενυδατώνει όμορφα το δέρμα κάτω από τα μάτια μου. Πολύ αποτελεσματικό. Θα προτιμούσα να αγοράσω ξανά.
Μια πολύ ευχάριστη κρέμα ματιών. Το χρησιμοποιώ το βράδυ για να δώσω στο δέρμα επιπλέον ενυδάτωση. Νιώθω ότι πολλές κρέμες ματιών μάλλον στεγνώνουν, αλλά όχι αυτή. Η συσκευασία είναι μεγάλη, άρα διαρκεί πολύ. Μπράβο!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος