Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 57
Όμορφος ορός, ελαφριά υφή, ενυδατώνει και ανανεώνει το δέρμα, θα το αγοράσω ξανά :)
Αυτό είναι το δεύτερο μπουκάλι αυτού του ορού που χρησιμοποιώ. Νομίζω ότι αξίζει πολύ τα χρήματά του. Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και το δέρμα μου έχει γίνει πιο λαμπερό και σφριγηλό.
Ο αγαπημένος μου ορός πρόπολης. Προσδίδει τέλεια ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα και την ενυδατώνει. Είναι πολύ αποτελεσματικός και μακράς διαρκείας. Δεν κολλάει και απορροφάται γρήγορα.
Όσο αφορά τον συγκεκριμένο όρο, μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημενη. Είναι η δεύτερη φορά που τον παραγγέλνω. Είναι ελαφρύς, απορροφάται εύκολα και αποτελεί μια ωραία προσθήκη στη βραδινή μου ρουτίνα. Αφήνει το δέρμα λαμπερό και απαλό.
Έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα και μου άρεσαν πολύ τα προϊόντα IUNIK. Το δέρμα μου είναι πιο ήρεμο και βελτιώνεται σιγά σιγά. Αυτή είναι η πρώτη μου επαγγελματική ρουτίνα περιποίησης και είμαι πολύ ικανοποιημένη.
Διάλεξα αυτόν τον ορό λόγω των διαφημίσεων και των καλών κριτικών. Είναι υπέροχος, απλώνεται ωραία και ενυδατώνει την επιδερμίδα. Είμαι πολύ ικανοποιημένη και σίγουρα θα τον αγοράσω ξανά. Δεν έχει άρωμα και είναι ευχάριστο στο δέρμα. 🫶
Αναζωογονεί την επιδερμίδα, τη φωτίζει, προσωπικά μου αρέσει ως foundation επειδή είναι ελαφρώς κολλώδες μετά την εφαρμογή, εφαρμόζεται πολύ εύκολα - από πιο πηχτό υγρό μετατρέπεται σε "νερό" στο δέρμα και αντιδρά υπέροχα με το "λιπαρό" μακιγιάζ που χρησιμοποιώ. Έχω επίσης μια μάσκα νύχτας από αυτή τη σειρά και από αυτή τη μάρκα, δεν μπορώ να πω ότι έχει τα ίδια αποτελέσματα επειδή η μάσκα κάνει θαύματα μετά την πρώτη χρήση, αλλά και αυτός ο ορός είναι καλός, απλά πρέπει να τον χρησιμοποιείς για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη. Λειτουργεί καλά σε δέρματα με τάση ορμονικής ακμής, δεν ξηραίνει και απορροφάται υπέροχα.
Αυτό το προϊόν ήταν κάτι που περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία στη συλλογή μου και πρέπει να πω ότι δεν με απογοήτευσε. Το δέρμα είναι πραγματικά προστατευμένο. Η σύνθεση και τα αποτελέσματά του με έπεισαν να το αγοράσω ξανά.
Ο πρώτος μου ορός K-beauty. Με βοήθησε πολύ με τις κόκκινες κηλίδες στο δέρμα μου που οφείλονταν στην αντίδραση ισταμίνης. Τον συνιστώ.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος