Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Λατρεύω τα πακέτα από την ksisters. Τα προϊόντα παραδίδονται γρήγορα και γρήγορα σε όμορφη συσκευασία. Γεμάτα δώρα και προνόμια. Παράγγειλα διάφορα επιθέματα υδρογέλης κάτω από τα μάτια. Τα χρησιμοποιώ καθημερινά, κάθε πρωί. Τα αποθηκεύω στο ψυγείο. Μετά την εφαρμογή, δροσίζουν ευχάριστα και ενυδατώνουν υπέροχα το δέρμα γύρω από τα μάτια. Δεν μπορώ να φανταστώ την πρωινή μου ρουτίνα χωρίς αυτά τα επιθέματα.
Δυστυχώς είμαι απογοητευμένη :( ο ορός είναι υπερβολικά μεγάλος για τα επιθέματα και ως αποτέλεσμα είναι πολύ ολισθηροί και δεν κολλάνε σωστά στο δέρμα. Το επίπεδο ενυδάτωσης είναι απλά μέτριο, ούτε κακό αλλά ούτε καλό. Επίσης, δεν κάνει τίποτα με τους μαύρους κύκλους μου, ενώ το γαλάκτωμα δεν απορροφάται από το δέρμα μου και αφήνει μερικά μικροσκοπικά ξεφλουδίσματα. Πρέπει να το ξεπλύνω αν θέλω να εφαρμόσω την επόμενη στρώση της ρουτίνας περιποίησης του δέρματός μου, κάτι που περιττό να πω ότι είναι πραγματικά ενοχλητικό και κάνει όλη τη διαδικασία χρήσης αυτού του προϊόντος απλώς άσκοπη.
Αυτά τα επιθέματα υδρογέλης είναι το προσωπικό μου Νο. 1 στην καταπολέμηση των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια. Εφαρμόζουν καλά στο δέρμα, δεν γλιστρούν και είναι πλούσια εμποτισμένα με ορό. Μετά τη χρήση, η περιοχή των ματιών φαίνεται πιο φωτεινή, πιο φρέσκια και πιο ενυδατωμένη. Ο συνδυασμός πεπτιδίων και υαλουρονικού οξέος προσφέρει τόσο περιποιητικό όσο και οπτικά βελτιωτικό αποτέλεσμα. Μια εξαιρετική SOS θεραπεία πριν από σημαντικά γεγονότα ή μετά από κουραστικές μέρες.
Μου άρεσαν πολύ τα επιθέματα ματιών από το Medi‑Peel. Είναι πολύ ενυδατικά και καταπραϋντικά για το δέρμα, και η περιοχή κάτω από τα μάτια φαίνεται πιο φρέσκια και ενυδατωμένη μετά τη χρήση τους. Ωστόσο, παρατήρησα ότι αφήνουν μικροσκοπικές ίνες σαν χνούδι στο δέρμα από το essence, γεγονός που δυσκόλευε την εφαρμογή concealer αμέσως μετά. Έπρεπε να πλύνω το πρόσωπό μου πριν κάνω το μακιγιάζ μου, διαφορετικά η υφή δεν έμοιαζε ομοιόμορφα. Συνολικά, λειτουργούν καλά για ενυδάτωση και φροντίδα, αλλά δεν είναι η καλύτερη επιλογή αν χρειάζεται να κάνετε το μακιγιάζ σας αμέσως μετά τη χρήση τους.
Μου αρέσουν πολύ τα επιθέματα αυτής της εταιρείας, για κάποιο λόγο βλέπω τα καλύτερα αποτελέσματα από αυτά. Είμαι 34 ετών, το δέρμα μου δεν είναι το ίδιο όπως ήταν στα 20 μου, αλλά χάρη στα κορεάτικα καλλυντικά μπορώ να διατηρήσω ένα καλό αποτέλεσμα. Έχω μικρές ρυτίδες κάτω από τα μάτια μου, οι οποίες λειαίνονται εντελώς χάρη στα επιθέματα.
Χρησιμοποιώ τα επιθέματα υδρογέλης εδώ και λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα και πρέπει να πω ότι είμαι ικανοποιημένη. Απορροφώνται καλά (ίσως υπερβολικά - μερικές φορές ο ορός τρέχει στο πρόσωπό μου) και ενυδατώνουν καλά την περιοχή των ματιών, γεγονός που την κάνει λαμπερή. Μέχρι στιγμής τους δίνω μόνο 4 αστέρια, καθώς ακόμα περιμένω το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Δεν τα συνιστώ κάτω από το μακιγιάζ.
Είμαι ικανοποιημένος με τα επιθέματα, είναι αρκετά υγρά, δεν τσούζουν το δέρμα και κρατιούνται καλά, δεν κινούνται, μπορώ μόνο να τα συστήσω
Τα πολλά δείγματα προϊόντων που ελήφθησαν ως δώρα ήταν πολύ θετικά. Μυρίζει υπέροχα, προσκολλάται καλά και είναι ευχάριστα δροσερό. Αυτή είναι η καλύτερη κρέμα ματιών που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής.
Αυτό είναι το πρώτο μου κορεάτικο καλλυντικό και ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Τα μπαλώματα συσφίγγουν και ενυδατώνουν τέλεια το δέρμα κάτω από τα μάτια, επίσης νιώθω ότι είναι πιο λαμπερό και το πρήξιμο εξαφανίζεται. Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί με τον πρωινό μου καφέ, πριν κάνω μακιγιάζ, και δεν μπορώ να φανταστώ να ξεκινήσω τη μέρα μου χωρίς αυτόν. προτείνω!
Το αφήνω στο δέρμα μου για τουλάχιστον 30 λεπτά, η περιοχή των ματιών είναι πιο λεία μετά, αλλά δεν νιώθω σημαντικές αλλαγές. Περίπου στα μισά του δρόμου, ο ορός θα αρχίσει να πήζει ελαφρώς και καλύτερα να τον σκουπίσετε λίγο από τη μάσκα. Ωστόσο, αυτό που βλέπω ως ακραίο μείον είναι ότι μετά την αφαίρεση των μάσκες, ο υπολειπόμενος ορός στο δέρμα συσσωματώνεται, επομένως τα έμπλαστρα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν πριν από μια εκδήλωση, επειδή το μακιγιάζ στη συνέχεια φαίνεται τρομερό. Πρέπει να τα χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος