Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.

Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 83
Το χρησιμοποιώ αναμεμειγμένο 1:1 με κρέμα τριπλού κολλαγόνου και είναι ένας καταπληκτικός συνδυασμός... Ενυδατώνει πολύ καλά, απορροφάται καλά και αφήνει μια ευχάριστη αίσθηση στο δέρμα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη με την κρέμα. Ενυδατώνει τέλεια το δέρμα και του προσφέρει μια ευχάριστη αίσθηση όλη την ημέρα, ειδικά τους ζεστούς μήνες που είμαι περισσότερο εκτεθειμένη στον ήλιο. Η υφή της είναι εντελώς διαφορετική από όλες τις κρέμες που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, αλλά απορροφάται πολύ καλά από το δέρμα και δεν αφήνει μια βαριά ή λιπαρή αίσθηση. Πάντα χρησιμοποιώ μια τονωτική λοσιόν και έναν ορό πριν από την εφαρμογή της κρέμας, έτσι η κρέμα ενσωματώνεται ακόμα καλύτερα με το δέρμα και συμπληρώνει τη ρουτίνα περιποίησης μου. Μετά τη χρήση της, το δέρμα είναι απαλό, ενυδατωμένο και θρεπτικό. Χαίρομαι που προτείνω την κρέμα σε όποιον αναζητά αποτελεσματική, αλλά ελαφριά ενυδατική φροντίδα.
Το αγόρασα με στόχο την καλή ενυδάτωση, αλλά με απογοήτευσε. Η κρέμα-τζελ έχει ευχάριστη μυρωδιά, ελαφρώς ροζ χρώμα. Είναι ωραίο που προστέθηκε μια σπάτουλα στο βάζο για βολική εφαρμογή στο δέρμα. Αλλά η αίσθηση στο πρόσωπο είναι πολύ δυσάρεστη. Η κρέμα είναι πολύ κολλώδης, μένει στην επιφάνεια όλη την ώρα και όλα κολλάνε πάνω της: σκόνη, τρίχες. Σκέφτηκα ότι ίσως θα ήταν καλό να τη χρησιμοποιήσω ως κρέμα νύχτας, αλλά ούτε εδώ λειτούργησε, απλώς κολλάς στο μαξιλάρι.
Μου αρέσει, αλλά για μένα είναι περισσότερο σαν μάσκα, επειδή είναι πολύ παχύρρευστο. Συνολικά όμως νομίζω ότι ήταν καλό, ειδικά για ξηρό δέρμα.
Αυτή η κρέμα μάλλον χρειάζεται λίγο χρόνο για να τη συνηθίσετε, επειδή η υφή της μπορεί να μην ταιριάζει σε όλους. Μερικές φορές τη χρησιμοποιώ ως κρέμα νύχτας. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, όχι σε όλο το πρόσωπο, αλλά στις «ρυτίδες θυμού» πάνω από τη μύτη. Και μπορείτε να δείτε τη διαφορά, οι ρυτίδες λειαίνονται όμορφα και το δέρμα φαίνεται ωραίο. Τη συνδυάζω με άλλα προϊόντα και είμαι ικανοποιημένη.
Η υφή της είναι πολύ κολλώδης και δημιουργεί ένα φιλμ στο δέρμα. Αυτή η κολλώδης υφή προσελκύει και κολλάει σωματίδια όπως σκόνη, ύφασμα από το μαξιλάρι, και εμφανιζόμουν ένα τρομερό εξάνθημα μετά τη χρήση του. Σπάνια ένα προϊόν μου έχει προκαλέσει τόσο έντονο εξάνθημα. Συμφωνώ ότι το δέρμα φαίνεται πιο σφιχτό όσο φοράς το προϊόν στο πρόσωπό σου, αλλά όταν το ξεπλένεις, νιώθω ότι το δέρμα μου είναι πολύ ξηρό, χειρότερα από ό,τι ήταν. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα ωραίο προϊόν που μας τράβηξε με το χρώμα, τη μυρωδιά και την υφή του, αλλά γενικά μου κάνει περισσότερο κακό.
Το τζελ είναι πολύ, πολύ σκληρό - αρκετές κριτικές το αναφέρουν. Δεν θα το αγόραζα ξανά. Όταν το έβαλα στο πρόσωπό μου, φοβήθηκα στιγμιαία ότι μπορεί να είναι μάσκα. Γράφω ότι λίγη ποσότητα είναι αρκετή, αλλά ακόμη και λίγη είναι δύσκολο να απλωθεί και αφήνει μια κολλώδη αίσθηση για μεγάλο χρονικό διάστημα, η οποία όταν περάσει, συσφίγγει ολόκληρο το δέρμα σας. Ίσως λειτουργεί κατά των ρυτίδων, το βάζω το βράδυ και το πρωί νομίζω ότι οι ρυτίδες μου είναι λιγότερο ορατές, αλλά αξίζει τον κόπο...
Είμαι πραγματικά έκπληκτη, γιατί μετά από μόλις μία νύχτα, το πρόσωπό μου νιώθει αμέσως λαμπερό, ακόμη και υγιές. Η κρέμα έχει μια υφή σαν ζελέ και είναι αρκετά κολλώδης για λίγο, αλλά χρειάζεστε μόνο μια μικρή ποσότητα για να καλύψετε ολόκληρο το πρόσωπό σας. Συνοδεύεται από μια σπάτουλα, η οποία είναι εξαιρετική.
Ανακάλυψα τα καλλυντικά Medicube πριν από μερικούς μήνες. Πριν από αυτό, χρησιμοποιούσα πολλά ακριβά καλλυντικά που ήταν ωραία, αλλά το WOW αποτέλεσμα δεν ήρθε. Αποφάσισα να δοκιμάσω καλλυντικά που είναι αποτέλεσμα μιας μακράς παράδοσης. Ανακάλυψα αρκετές κορεάτικες μάρκες διαθέσιμες στην αγορά της Σλοβακίας και σταδιακά τις δοκίμασα. Για τον τύπο δέρματός μου (είμαι 52 ετών και το δέρμα μου είναι ώριμο και μικτό), το Medicube είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Χρησιμοποιώ Collagen Jelly Cream Moisturizing Gel-Cream, One Day Exosome Shot Pore Serum 25000 Facial Serum with Exosomes, Zero Pore Pad 2.0 Facial Peeling Pads. Η Collagen Jelly Cream είναι σαν ρούχο για μένα. Όταν δεν τη φοράω, νιώθω γυμνή. Έχει μια απαλή, μη λιπαρή, gel υφή. Είναι πολύ εύκολη στην εφαρμογή. Υπάρχει ένας εφαρμογέας ακριβώς στη συσκευασία. Μια μικρή ποσότητα τζελ είναι αρκετή για μία χρήση. Πάντα εφαρμόζω το τζελ αφού εφαρμόσω τονωτικό, ορό και κρέμα. Ενσωματώνει όμορφα το δέρμα και το "λάμπει" απαλά. Η επιδερμίδα δείχνει ζουμερή και περιποιημένη ακόμα και χωρίς μακιγιάζ και πούδρα. Ενυδατώνει και προστατεύει την επιδερμίδα μου όλη μέρα.
Πολύ κολλώδες για μένα, απορροφάται πολύ αργά. Αντέχει το βράδυ, δεν μπορώ να το φανταστώ για την ημέρα. Παρόλο που το δέρμα είναι ενυδατωμένο και σφριγηλό, δεν θα το αγόραζα ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος