Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.








Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 116
Την χρησιμοποιώ σχεδόν 2 χρόνια και είναι μια από τις καλύτερες κρέμες για προβληματικό δέρμα με δερματίτιδα και αντιδραστικότητα. Η υφή της είναι πολύ ελαφριά, απαλή και απορροφάται γρήγορα χωρίς να είναι λιπαρή ή κολλώδης.
Σούπερ
Πολύ ελαφρύ, απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει καλά την επιδερμίδα. Δεν περιέχει άρωμα, κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα. Αφήνει την επιδερμίδα υγιή και απαλή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν για να συμπληρώσω την βραδινή μου ρουτίνα. Μετά από μια εβδομάδα χρήσης, η ποιότητα του δέρματός μου έχει βελτιωθεί σημαντικά. Έχω μικτό/λιπαρό δέρμα και η υφή τζελ του ενυδατώνει καλά το δέρμα μου χωρίς να το βαραίνει. Όσοι πιστεύουν ότι το λιπαρό δέρμα τους απαλλάσσει από τη χρήση ενυδατικών δεν γνωρίζουν πόσα χάνουν από την άποψη της ποιότητας του δέρματος, επειδή δεν εξασφαλίζεται επαρκής ενυδάτωση και το δέρμα είναι πιο επιρρεπές σε βλάβες στον φραγμό του. Συστήνω ανεπιφύλακτα τα προϊόντα skin1004 που στοχεύουν σε διάφορα δερματικά προβλήματα.
Μετά τη σύσταση από την Ksisters, ήλπιζα και δεν είχα καμία αμφιβολία ότι η κρέμα θα ήταν κακή, αλλά ειλικρινά, δεν μου αρέσει η κρέμα, επειδή είναι πολύ σαν τζελ για μένα και αφήνει μια αίσθηση "λάιμ" στο δέρμα μου αμέσως μετά την εφαρμογή. Είναι ωραία ενυδατική, αλλά έχει πολύ τζελ βάση για το λιπαρό, ευαίσθητο δέρμα μου. Το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι όταν την εφαρμόζεις το βράδυ, το δέρμα είναι όμορφα "τελειωμένο", λείο την επόμενη μέρα. Αλλά αυτό είναι όλο. Την επόμενη φορά θα αγοράσω κάτι άλλο.
Τώρα το βάζω στην περιποίηση της επιδερμίδας μου κάθε βράδυ, είναι πολύ καλό καταπραϋντικό τζελ, μου αρέσει. Επίσης, χρησιμοποιώ τονωτική λοσιόν και ορό και βλέπω αποτέλεσμα.
Πολύ ασυνήθιστη και ευχάριστη υφή, πήρα μια μικρή ποσότητα για να δοκιμάσω, θα παραγγείλω κι άλλη 😊
Η κρέμα έχει πολύ ελαφριά υφή σαν τζελ και είναι ιδανική για λιπαρό και μικτό δέρμα—αυτό ακριβώς έχω κι εγώ. Αυτό είναι το τρίτο μου μπουκάλι και σίγουρα θα αγοράσω κι άλλο. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αυτή είναι η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έχω ευαίσθητο μικτό δέρμα και παρήγγειλα 30 ml για να τη δοκιμάσω. Την εφαρμόζω κάθε μέρα πρωί και βράδυ, κράτησε περίπου 1,5 μήνα, που είναι αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για τέτοιο όγκο. Ως αποτέλεσμα, μου άρεσε πολύ, το δέρμα μου έγινε πολύ απαλό και λείο. Η ίδια η υφή είναι σαν τζελ, αλλά δεν αφήνει μια κολλώδη αίσθηση. Απορροφάται αρκετά γρήγορα, αλλά όχι σε ένα δευτερόλεπτο, οπότε μπορείτε να την εφαρμόσετε με ασφάλεια. Ίσως να είναι πολύ ανοιχτόχρωμη για τον χειμώνα, αλλά για την άνοιξη-καλοκαίρι νομίζω ότι είναι ιδανική. Σίγουρα θα παραγγείλω μεγαλύτερη ποσότητα, σας συμβουλεύω να τη δοκιμάσετε.)
Η υφή του, που μοιάζει με τζελ, αρχικά είναι ελαφρώς κολλώδης, αλλά απορροφάται πλήρως μετά από λίγο. Είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν όντως καταπραΰνει, αλλά είναι τέλειο κάτω από το μακιγιάζ.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος