Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.


Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 23
Το χρησιμοποιώ μετά την αφαίρεση του μακιγιάζ. Έχει ένα ευχάριστο άρωμα και το δέρμα μου είναι πολύ απαλό μετά το πλύσιμο του προσώπου μου.
Το άρωμα φράουλας είναι διακριτικό, όχι ενοχλητικό. Ευχάριστη κρεμώδης υφή, μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή. Καθαρίζει καλά (ομοιόμορφα κάνει τη μάσκαρα και δεν τσούζει στα μάτια), μόνο όταν πλένεις το πρόσωπο τρίβει.
Μου άρεσε αυτός ο αφρός καθαρισμού. Δεν τραβάει το πρόσωπο και καθαρίζει καλά.
Έχω ξηρό και πολύ ευαίσθητο δέρμα, οπότε η εύρεση του κατάλληλου καθαριστικού είναι πάντα μια πρόκληση. Αυτός ο αφρός προσώπου είναι πραγματικά υπέροχος — δεν συσφίγγει καθόλου το δέρμα μετά το πλύσιμο, κάτι που είναι εξαιρετικά σπάνιο για μένα, επειδή οι περισσότεροι αφροί συνήθως προκαλούν μια αίσθηση ξηρότητας. Η υφή του είναι πολύ ευχάριστη και μια πολύ μικρή ποσότητα είναι αρκετή για να πλύνετε καλά ολόκληρο το πρόσωπο. Μετά τη χρήση, το δέρμα είναι καθαρό, απαλό και άνετο, χωρίς καμία αίσθηση ξηρότητας. Η σύνθεση αυτού του αφρού είναι επίσης πολύ καλή, κάτι που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη, επειδή πάντα επιλέγω απαλά προϊόντα για το ευαίσθητο δέρμα μου. Το άρωμα είναι φανταστικό — ελαφρύ, απαλό και όχι υπερβολικό, πολύ ευχάριστο για καθημερινή χρήση. Αυτός είναι σίγουρα ένας από τους καλύτερους αφρούς που έχω δοκιμάσει.
Ωραία, λεπτή υφή. Ένα αισθητό άρωμα φράουλας. Μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή.
Δοκιμάζω αυτό το τζελ καθαρισμού εδώ και μια εβδομάδα και έχω πάντα το ίδιο πρόβλημα. Εφαρμόζεται καλά, κάνει ωραίο αφρό στα χέρια σας ακόμα και με πολύ μικρή ποσότητα και μετά κάνει μασάζ στο δέρμα και τέλος ξεβγάζεται. Πρώτον, είναι λίγο πιο δύσκολο να ξεβγάλει κανείς επειδή κολλάει πολύ στο δέρμα και δεύτερον, το δέρμα φαίνεται καθαρό και απαλό, αλλά παρά ταύτα, το ταμπόν τόνερ είναι πάντα πολύ βρώμικο και χρησιμοποιώ μια βούρτσα καθαρισμού/μασάζ για καλύτερο πλύσιμο. Έτσι, για μένα, χρειάζεται κάποιος επιπλέον καθαρισμός πριν από τη χρήση του τόνερ...
Αυτό το προϊόν άνοιξε την πόρτα στον κόσμο των κορεάτικων καλλυντικών για μένα. Δεν είχα μεγάλες προσδοκίες, καθώς χρησιμοποιώ υψηλής ποιότητας γαλλικά προϊόντα περιποίησης δέρματος εδώ και δεκαετίες. Με εξέπληξαν ακόμη περισσότερο τα αποτελέσματα - καθάρισε τους πόρους μου υπέροχα και τους σύσφιξε μετά την πρώτη χρήση. Απλώς εφαρμόστε μια σχετικά μικρή ποσότητα προϊόντος, στο μέγεθος ενός μπιζελιού, δουλέψτε την καλά σε υγρές παλάμες μέχρι να δημιουργηθεί ένας κρεμώδης αφρός, εφαρμόστε στο πρόσωπό σας και ξεπλύνετε. Ξηραίνει λίγο το δέρμα μου, αλλά μόνο μέχρι να βάλω τονωτικό στο πρόσωπό μου, οπότε δεν με πειράζει καθόλου. Όσο για το άρωμα, μπορούσα να το μυρίσω για μερικά δευτερόλεπτα μετά το πρώτο άνοιγμα, μου μυρίζει κάπως περίεργα, αλλά όχι ενοχλητικά. Συμπερασματικά, εξακολουθώ να χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν σε συνδυασμό με τα αρχικά μου καλλυντικά, αλλά το δέρμα μου είναι πολύ καλύτερα. Παρεμπιπτόντως, μετά από σχεδόν 3 μήνες χρήσης, έχω ακόμα σχεδόν ένα γεμάτο σωληνάριο, το εφαρμόζω μία φορά την ημέρα.
Κάνε τη δουλειά σου! Δεν τραβάει ούτε στεγνώνει. Καθαρίζει και μυρίζει θεϊκά, και είναι το αγαπημένο μου μέχρι στιγμής από άποψη σχέσης ποιότητας/τιμής.
Είναι πραγματικά νόστιμο και μυρίζει επίσης ωραία. Είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Ευχάριστη μυρωδιά, αποτελεσματικός καθαρισμός και ακόμη και καλή μυρωδιά
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος