Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 41
Το αγόρασα για αφυδατωμένο δέρμα. Είναι πολύ βαρύ και με πλούσιο σώμα για μένα. Το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ, και ακόμα και τότε είναι λεπτόρρευστο, αλλά νιώθω ότι είναι πολύ την περίοδο άνοιξη/καλοκαίρι. Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι δεν έβλαψε το ευαίσθητο δέρμα μου και ενυδατώνει υπέροχα. Πιθανότατα θα μου αρέσει περισσότερο τον χειμώνα, και αν το είχα αξιολογήσει τότε, θα του έδινα 5 αστέρια.
Είναι πολύ ενυδατικό, παχύρρευστο και πλούσιο. Το χρησιμοποιώ το βράδυ. Επιπλέον, είναι μεγάλο σε συσκευασία.
Το συνιστώ, απορροφάται γρήγορα και είναι πολύ αποτελεσματικό.
Κρέμα Εξαιρετική κρέμα, ενυδατώνει και θρέφει πολύ καλά το δέρμα. Την χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ. Είναι αρκετά παχύρρευστη, αλλά έχω ξηρό δέρμα, οπότε μου ταιριάζει απόλυτα. Ίσως το καλοκαίρι να την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ.
Η κρέμα κάνει καλά τη δουλειά της, αν και δεν θα την συνιστούσα σε άτομα με ταλαιπωρημένο δέρμα επειδή τσούζει.
Συστήνω την κρέμα, είμαι ήδη στο τρίτο μου μπουκάλι, η υφή της κρέμας λειτουργεί τέλεια για μένα, το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, η κρέμα απορροφάται γρήγορα και δεν την αισθάνεσαι στο δέρμα, λειτουργεί υπέροχα στο δέρμα μου, τη χρησιμοποιώ μέρα και νύχτα.
Την έχω αγοράσει αρκετές φορές, αγοράζω αυτή την κρέμα κάθε χειμώνα. Η αίσθηση όταν την εφαρμόζω είναι αδιαμφισβήτητη, δεν την έχω βιώσει με καμία άλλη κρέμα. Είναι παχύρρευστη, αλλά ταυτόχρονα μεταξένια, δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν. Έχω μικτό, ελαφρώς πιο ξηρό δέρμα με ερυθρότητα. Καταπραΰνει και ενυδατώνει το δέρμα μου, αλλά σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο από άλλες κρέμες.
Το δέρμα μου είναι εξαιρετικά αντιδραστικό και αφυδατωμένο τελευταία, και αυτή η κρέμα είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν. Ενυδατώνει, θρέφει και καταπραΰνει το δέρμα. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας ότι τα τρία αστέρια είναι ΜΟΝΟ για το προϊόν, ωστόσο η παράδοση αξίζει πέντε αστέρια, καθώς παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση και στην ώρα της. Ήθελα πολύ να αγαπήσω αυτό το προϊόν, αλλά δυστυχώς προσπαθώ να το χρησιμοποιήσω τώρα, επειδή δεν θέλω να σπαταλήσω τα χρήματα που ξόδεψα σε αυτό. Υπάρχουν πολλά προβλήματα με αυτό (για να το θέσω υπόψη, έχω μικτή επιδερμίδα που είναι πιο ξηρή και επιρρεπής σε έκζεμα). Αρχικά, χρειάζεται πολύς χρόνος για να απορροφηθεί από το δέρμα, οπότε αν βιάζομαι δεν το αγοράζω ποτέ και δεύτερον, μπορεί να φαίνεται ενυδατικό, αλλά το χρησιμοποιώ εδώ και περίπου δύο μήνες και διαπιστώνω ότι δίνει την ψευδαίσθηση ότι ενυδατώνει το δέρμα σας, αλλά δεν είναι πραγματικά τόσο ενυδατικό όταν χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το αγόρασα για να αντικαταστήσω μια από τις άλλες ενυδατικές μου κρέμες (την κρέμα ato Illiyoon ceramide, την οποία θα ήθελα πολύ αν την πουλούσαν και οι ksisters 🙏), η οποία δεν ήταν διαθέσιμη εκείνη την εποχή και το δέρμα μου ήταν πολύ ξηρό, οπότε προσευχήθηκα να λειτουργήσει, αλλά δυστυχώς δεν μου φάνηκε.
Θα τη συνέκρινα με την κρέμα ato της Illyoon. Κλειδώνει καλά την υγρασία στο δέρμα, αν και πιο βαριά, δεν αφήνει λιπαρά υπολείμματα, το δέρμα είναι ενυδατωμένο και απαλό μετά από αυτήν. Είναι ιδανική για να «κλειδώνει» τους ενυδατικούς ορούς.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος