Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.



Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 28
Λατρεύω τις κρέμες αυτής της μάρκας. Είναι η πρώτη φορά που τη δοκιμάζω, αλλά είμαι ενθουσιασμένη. Δεν είναι μια καθημερινή κρέμα, αλλά για εκείνες τις στιγμές που το δέρμα σας χρειάζεται μια ώθηση ενυδάτωσης. Είναι πολύ πλούσια, αλλά εύκολη και ευχάριστη στην εφαρμογή. Δεν περιέχει άρωμα και φαίνεται να έχει μεγάλη διάρκεια.
Για το ευαίσθητο δέρμα μου, αυτή είναι μια εξαιρετική κρέμα. Μετά τη χρήση της, το δέρμα μου παραμένει απαλό και πολύ πιο όμορφο.
Έχω ξηρό δέρμα, οπότε το ξεφλούδισμα είναι κάτι που μου είναι άγνωστο. Ειδικά τον χειμώνα, ειδικά όταν πρόκειται για τη χρήση συστατικών όπως η ρετινόλη και τα οξέα (γαλακτικό ή σαλικυλικό). Ανησυχούσα ότι αυτή η κρέμα θα ήταν πολύ λιπαρή για το πρόσωπό μου, αλλά είναι αρκετά παχύρρευστη και, αν δεν το παρακάνετε (μία σταγόνα φαίνεται στη φωτογραφία· χρειάζομαι τρεις σταγόνες για το πρόσωπο και τον λαιμό μου), προστατεύει πραγματικά το δέρμα μου από την ξηρότητα και το τέντωμα και το αφήνει να νιώθει άνετα μετά τη χρήση.
Αυτή η κρέμα είναι αρκετά παχύρρευστη, έχει μια ελαφρώς λιπαρή αίσθηση, αλλά το πολύ ευαίσθητο δέρμα μου την λατρεύει. Είναι αρκετά μεγάλη και η σπάτουλα που περιλαμβάνεται την κάνει πιο υγιεινή στη χρήση. Μπορώ μόνο να τη συστήσω, βελτιώνει σημαντικά την κατάσταση του δέρματός μου.
Η κρέμα είναι πολύ πλούσια και είναι τόσο απαλή και λεία όταν εφαρμόζεται. Απορροφάται υπέροχα και δεν αφήνει κολλώδη υπολείμματα, κάτι που είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για μένα. Κρίμα που δεν κυκλοφορεί σε αντλία, αν και η σπάτουλα που περιλαμβάνεται είναι μια χαρά. Θα παραμείνει μια από τις αγαπημένες μου.
Πήρα αυτήν την κρέμα για πρώτη φορά, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένη. Έχει αρκετά παχύρρευστη υφή και, παρόλο που το βάζο είναι μικρό, είναι αρκετό για ένα μήνα καθημερινής χρήσης. Ενυδατώνει καλά το δέρμα και μυρίζει ευχάριστα.
Μια καλή κρέμα για ευαίσθητο, ξηρό δέρμα. Δεν έχει μυρωδιά, ενυδατώνει καλά
Αυτή είναι μια πραγματικά υπέροχη κρέμα! Έχω μεικτό ευαίσθητο δέρμα 30+ με δέρμα με τάση ακμής. Το χρησιμοποιώ αντί για κρέμα νύχτας και μετά από 4 μήνες και ένα μπουκάλι (μαζί με άλλα προϊόντα της PY και κάποιες άλλες μάρκες) μπορώ να πω ότι το δέρμα μου έχει αρχίσει να ισορροπεί σε κάποιο βαθύτερο επίπεδο. Δεν φαίνεται τόσο υπέροχο μέχρι στιγμής - εξακολουθώ να έχω διευρυμένους πόρους, μαύρα στίγματα και προβλήματα μελάγχρωσης, αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή είναι όσον αφορά την ακμή - η ακμή μόλις σταμάτησε και όταν εμφανίζεται πότε πότε είναι σχεδόν αόρατη μικροακμή. Άρχισα να ελπίζω ότι ίσως τελικά θα αποκτούσα πιο υγιές δέρμα. Τα σχήματα δεν στεγνώνουν πια τη νύχτα, οπότε σταματάω να αγοράζω "έλαιο δέρματος" (χρησιμοποιώ PY Balancing Gel αντί για λάδι). 💙💙💙Έχω μεικτό ευαίσθητο δέρμα 30+ με τάση για ακμή. Πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, άρχισα να πειραματίζομαι με κορεάτικα καλλυντικά και έμεινα έκπληκτος από την αποτελεσματικότητά τους. Έχω βρει πολλές μάρκες που έχω ερωτευτεί και η Pyunkang Yul είναι η πρώτη από αυτές. Δεν είμαι σίγουρος πώς καταφέρνουν να δημιουργήσουν τόσο αποτελεσματικά καλλυντικά χρησιμοποιώντας απλά, μινιμαλιστικά συστατικά, αλλά για μένα είναι ένα πραγματικό άγιο δισκοπότηρο. Λατρεύω ολόκληρη τη «μπλε» σειρά τους, συμπεριλαμβανομένων «ζεστά» προϊόντα όπως το Essence Toner, το Moisture Serum και το Balancing Gel, και τα «cool» προϊόντα όπως το Mist Toner και Moisture Cream. Η μόνη εξαίρεση είναι η σειρά "ATO", η οποία δεν παρέχει αρκετή ενυδάτωση για μένα επίσης χρησιμοποιώ συχνά τις σειρές "Calming" και "Acne" για την καταπολέμηση της ακμής. Η σειρά "Black Tea" είναι επίσης υπέροχη, αλλά δεν έχω ακόμη ρυτίδες, οπότε δεν μπορώ να κρίνω πόσο αποτελεσματική είναι στην πρόληψη της γήρανσης. Ωστόσο, θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα τη μάρκα Pyunkang Yul σε ΟΛΟΥΣ!💙💙💙
Παρέλαβα την κρέμα σε μικρότερη συσκευασία δώρο για την παραγγελία μου 🫶. Περίμενα να είναι πολύ λιπαρό σύμφωνα με την περιγραφή και κάποιες κριτικές και θα ήταν περισσότερο στους αγκώνες παρά στο πρόσωπο, αλλά με εξέπληξε και δεν είναι καθόλου λιπαρό και σίγουρα δεν έχω πολύ ξηρό δέρμα. το πρόσωπό μου, μάλλον είναι αρκετό για όλο το πρόσωπο. Η συσκευασία στις φωτογραφίες (30 ml) διαρκεί τουλάχιστον τρεις εβδομάδες.
Έχω ξηρό, ευαίσθητο δέρμα και αυτή η κρέμα μου ταίριαξε πολύ, απλώνεται εύκολα και ενυδατώνει τέλεια.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος