Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 18
Αυτός ο ορός έχει ευχάριστη υφή και είναι πολύ καλός για ενυδάτωση.
Ο ορός εφαρμόζεται εύκολα με σταγονόμετρο. Απορροφάται γρήγορα και είναι εξαιρετικά ενυδατικός. Είναι ιδανικός για το ευαίσθητο δέρμα μου.
Έπεσα πάνω σε αυτόν τον ορό κατά λάθος, αλλά πλέον τον χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Ενυδατώνει τέλεια την επιδερμίδα, καταπραΰνει τη φλεγμονή και το κοκκίνισμα του ευαίσθητου δέρματος. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα ακόμη και σε γυναίκες με ευαίσθητο δέρμα όπως εγώ! ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΤΕ! :)
Αυτός ο ορός είναι πραγματικά ελαφρύς και καταπραΰνει καλά το δέρμα. Τον χρησιμοποιώ μετά από ένα peeling με οξύ για να ενυδατώσω το πρόσωπό μου. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Λόγω της μάσκας-πέπλο της μάρκας, σκέφτηκα να δοκιμάσω αυτό το προϊόν, ελπίζοντας ότι θα λειτουργήσει εξίσου καλά. Ενυδατώνει καλά και είναι ελαφρώς καταπραϋντικό, αλλά δεν είναι τόσο αποτελεσματικό για μένα όσο η μάσκα, τα συστατικά είναι ελαφρώς διαφορετικά. Το χρησιμοποιώ με την κρέμα Barrier εδώ και 2,5 εβδομάδες, μέχρι στιγμής λειτουργεί καλά, αλλά δεν είναι τόσο καταπραϋντικό, δεν νομίζω ότι μπορεί να μειώσει την ερυθρότητα τόσο καλά όσο η σούπερ μάσκα. Αν κάποιος ψάχνει για έναν καλό ενυδατικό ορό και έχει ευαίσθητο δέρμα, νομίζω ότι αυτός ο ορός λειτουργεί καλά, αλλά δεν νομίζω ότι είναι αρκετά ισχυρός για τη ροδόχρου ακμή.
Συνιστώ αυτόν τον ορό. Είναι ελαφρύ, σαν gel και απορροφάται γρήγορα. Δεν παρέχει την ενυδάτωση που περίμενα, επομένως δεν θα είναι επαρκής για το ξηρό δέρμα. Καταπραΰνει ελαφρώς και δεν κολλάει :)
Ένας από τους καλύτερους ορούς που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, τέλειος για το ευαίσθητο δέρμα μου.
Σούπερ ευχάριστος ορός για το ευαίσθητο δέρμα μου
Ένας πολύ ελαφρύς ενυδατικός ορός προσώπου
Ο ορός είναι λαμπερός, απορροφάται γρήγορα, δεν κολλάει και έχει ευχάριστη, παχύρρευστη σύσταση. Έχω μικτό έως λιπαρό δέρμα και με βοήθησε πολύ με την ακμή και την αναδόμηση του υδρολιπιδικού φραγμού. Νομίζω ότι θα το αγοράσω ξανά χωρίς δισταγμό, αφήνει το δέρμα μου ενυδατωμένο και ευχάριστο στην αφή 🤍
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος