Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 12
Μια μάσκα με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Δεν είχα δοκιμάσει τόσο καλή μάσκα αργίλου εδώ και πολύ καιρό. Έχω λιπαρό και ευαίσθητο δέρμα. Η μάσκα δεν προκαλεί αλλεργίες ούτε ξηραίνει το πρόσωπό μου. Έχει ένα λεπτό άρωμα. Είναι εύκολη στην εφαρμογή. Δεν υπάρχει καμία δυσάρεστη αίσθηση κατά τη χρήση. Ξεπλένεται εύκολα. Μετά την εφαρμογή, οι πόροι είναι ορατά μικρότεροι και το δέρμα μου είναι πιο λείο! Σας προτείνω σίγουρα αυτή τη μάσκα!
Αυτή είναι η 5η παραγγελία μου, είμαι απόλυτα ερωτευμένη με όλα τα προϊόντα, και αυτή τη φορά πήρα πολλά δείγματα και ένα απαραίτητο φίλτρο νερού ως δώρο!!! Η μάσκα από πηλό με αρτεμισία έχει επίσης ένα μικρό κουταλάκι, το οποίο θα σας φανεί χρήσιμο κατά την εφαρμογή της 💚
Η μάσκα ανταποκρίθηκε ή και ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Σύσφιξε όμορφα τους πόρους και καθάρισε την επιδερμίδα, εξομαλύνοντας τον τόνο της, αλλά δεν την αφυδάτωσε. Χρειάστηκαν 10 λεπτά και δεν στέγνωσε όπως άλλες μάσκες από άργιλο, οπότε ξεπλύθηκε ωραία. Η συσκευασία περιλαμβάνει επίσης μια σπάτουλα για την εφαρμογή της μάσκας, η οποία αποτρέπει τη μόλυνση, κάτι που εκτιμώ.
Το λατρεύω!! Έκανε εξαιρετική δουλειά με τους διευρυμένους πόρους μου, το χρησιμοποιώ περίπου 3 μήνες, φτιάχνω μάσκα μία φορά την εβδομάδα 👌 Εφαρμόζω μια λεπτή στρώση
Μου αρέσουν πολύ οι μάσκες με πράσινο άργιλο και αυτή ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου. Ρυθμίζει εξαιρετικά το σμήγμα, ενώ παράλληλα ενυδατώνει και καθαρίζει.
Πολύ καλή καταπραϋντική/ξηραντική μάσκα για κάθε φορά που το δέρμα διαμαρτύρεται. Μετά την πρώτη δοκιμή, το δέρμα φαίνεται και αισθάνεται πιο ήρεμο και φωτεινό.
Αγόρασα αυτό το είδος μάσκας γιατί τείνω να βγάζω αρκετά συχνά και βαθιά σπυράκια στο μέτωπό μου. Επίσης, το δέρμα μου γίνεται πολύ λαμπερό όταν γίνεται λιπαρό, κάτι που με ενοχλεί. Σκέφτηκα ότι θα αποτρέψω τους φραγμένους πόρους. Η περιγραφή έλεγε μια γενναιόδωρη ποσότητα, οπότε το άπλωσα στο δέρμα μου και δεν το μετάνιωσα. Ωστόσο, δεν έκανε καλό στο δέρμα μου, το έκανε πολύ «στεγνό». Την επόμενη φορά απλώς το έβαλα πολύ αραιά, κάτι που μου ήταν αρκετό. Το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα, οπότε βοηθά στην αντιμετώπιση της λιπαρότητας. Συνιστώ να προσέχετε την ποσότητα την πρώτη φορά που το χρησιμοποιείτε, γιατί το περισσότερο δεν είναι απαραίτητα καλύτερο.
Ωραία υφή gel. Έχει άρωμα βοτάνων. Απλώνεται εύκολα και δεν συσφίγγει το δέρμα μετά το στέγνωμα. Αντιμετωπίζει πλήρως τα καθήκοντά του: καθαρίζει ενώ αφαιρεί το υπερβολικό σμήγμα και καταπραΰνει το δέρμα.
Το προτείνω σίγουρα. Εφαρμόζω τη μάσκα σε έναν έφηβο - το δέρμα είναι καθαρό αλλά όχι ερεθισμένο. Όλες οι ατέλειες εξαφανίζονται όμορφα με την τακτική χρήση.
Η μάσκα είναι καλή για τον καθαρισμό του δέρματος και την αφαίρεση του σμήγματος, αλλά δεν ξηραίνει το δέρμα. Καταρχήν με ενδιέφερε η σύνθεσή του και το ότι είναι χωρίς άρωμα. Μαζί με τη μάσκα περιλαμβάνεται μια μικρή σπάτουλα για το μάσκα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος