Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.




Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 112
Μέχρι στιγμής το καλύτερο ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει ποτέ ♥ με βοήθησε πολύ με την ακμή μου και επίσης μετά το πλύσιμο το δέρμα μου δεν είναι εντελώς ξηρό όπως με άλλες μάρκες. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!!
Ευχάριστο, απαλό καθαριστικό λάδι, καλό στην αφαίρεση του αδιάβροχου μακιγιάζ
Συνήθως χρησιμοποιώ εναλλάξ λάδια ντεμακιγιάζ, αλλά αυτό είναι ένα από τα κορυφαία που μου αρέσει να επιστρέφω. Έχω προβληματικό δέρμα και αυτό μου ταιριάζει τέλεια, δεν φράζει τους πόρους και γαλακτωματοποιείται εύκολα.
Η υφή είναι λιπαρή, αλλά δεν καθαρίζει την επιδερμίδα ούτε αφαιρεί το μακιγιάζ. Δεν λειτουργεί καν για μια ρουτίνα καθαρισμού πέντε βημάτων επειδή δεν έχει κανένα αποτέλεσμα και κανένα όφελος.
Εξαιρετικό λάδι για την αφαίρεση και τη διάλυση του μακιγιάζ, καθώς και SPF, το οποίο είναι το πιο σημαντικό. Δεν φράζει τους πόρους μου ούτε προκαλεί ερυθρότητα. Το χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες και δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε τη μισή ποσότητα του προϊόντος, και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Η αντλία είναι εξαιρετική, δύο αντλίες είναι αρκετές για μέτρια εφαρμογή μακιγιάζ και SPF. Η μυρωδιά είναι ουδέτερη, σχεδόν ανύπαρκτη και δεν τσούζει τα μάτια. Ένα από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει. ΤΕΛΕΙΟ!
Χωρίς άρωμα, ευχάριστο, δεν αφήνει αίσθηση ξηρότητας στο δέρμα. Ειδικά το μέγεθος της συσκευασίας είναι υπέροχο.
Αυτή τη στιγμή είμαι περίπου μισό λεπτό αργότερα και είμαι ικανοποιημένος. Καθαρίζει καλά, είναι πρακτικό και η συσκευασία του αρκετά μεγάλη, θα το αγόραζα ξανά.
Αυτό το λάδι είναι εντάξει. Καθαρίζει το δέρμα αλλά αφήνει μια λιπαρή μεμβράνη στο δέρμα.
Το λάδι είναι υπέροχο, έχω λιπαρό και ευαίσθητο δέρμα, αυτό το λάδι δεν φράζει τους πόρους και δεν υπάρχουν αντιδράσεις. Το λάδι αφαιρεί καλά το μακιγιάζ, δεν τσούζει. Ωστόσο, η συσκευασία είναι κακή και συχνά στάζει.
Αγόρασα αυτό το λάδι για πρώτη φορά, με βάση τις κριτικές, και δεν το μετανιώνω. Αφαιρεί υπέροχα το μακιγιάζ, είναι απαλό, δεν τσούζει τα μάτια και γαλακτωματοποιείται πολύ εύκολα μετά την επαφή με το νερό. Είμαι ενθουσιασμένη μαζί του 🩷 μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή για να καθαρίσει το πρόσωπό μου, οπότε διαρκεί πολύ.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος