Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 17
Πολύ ελαφριά και κρεμώδης, η επιδερμίδα είναι υπέροχα λαμπερή και απαλή μετά από αυτήν, δεν είναι λιπαρή και εφαρμόζεται εύκολα στο δέρμα. Δεν το περίμενα, αλλά στο τέλος μείναμε ενθουσιασμένες με την κρέμα. 💗 Όσο για την εφαρμογή, λίγη είναι αρκετή, οπότε διαρκεί πολύ ☺️
Αυτό είναι το δεύτερο βάζο που αγοράζω από αυτή την κρέμα. Είναι απίστευτα ενυδατική χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. Ελέγχει τη γυαλάδα όλη την ημέρα, δεν προκαλεί φαγέσωρες και έχει ένα πολύ ήπιο, ευχάριστο φυτικό άρωμα.
ενυδατώνει πολύ καλά, δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα, απορροφάται γρήγορα και δεν γίνεται αισθητό στο δέρμα
Την παρέλαβα ως δείγμα για να την αγοράσω. Στην αρχή ενθουσιάστηκα, η κρέμα έχει ακριβώς την πιο πηχτή υφή που μου αρέσει για τον χειμώνα και μυρίζει υπέροχα. Αλλά μετά από μια ώρα, όταν άγγιξα το πρόσωπό μου, συνειδητοποίησα ότι θρυμματιζόταν. Κρίμα, θα ψάξω για κάτι άλλο.
Αυτή η κρέμα είναι πολύ ενυδατική αλλά όχι λιπαρή.
Έχω μικτή/λιπαρή επιδερμίδα, οπότε αυτή η κρέμα είναι ιδανική για μένα! Την εφαρμόζω πάνω από διάφορους ορούς, συνήθως το βράδυ, αλλά λειτουργεί καλά κάτω από μακιγιάζ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η υφή της δεν είναι πολύ ρευστή. Αφού την απλώσω, μοιάζει περισσότερο με τζελ, αλλά αρκετά ευχάριστη. Η κρέμα μυρίζει ωραία και αρχικά αφήνει ένα κολλώδες στρώμα στο πρόσωπό μου. Το πρωί, η κολλώδης υφή εξαφανίζεται και η επιδερμίδα μου είναι πολύ απαλή στην αφή.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, είναι φρέσκο, καθαρίζει την επιδερμίδα. Έχω όλο το σετ και λειτουργεί όταν νιώθω ότι η επιδερμίδα μου χρειάζεται καθάρισμα. Δεν το συνιστώ για καθημερινή περιποίηση.
Αυτή η κρέμα είναι πολύ καλή για δέρματα με τάση ακμής. Είναι τόσο παχύρρευστη και το πρωί το πρόσωπό μου είναι τόσο απαλό. Ένα μικρό παράπονο είναι ότι μερικές φορές αφήνει λευκές νιφάδες στο πρόσωπό μου.
Αυτή η κρέμα είναι εξαιρετική. Έχει βοηθήσει το δέρμα μου με τάση ακμής. Ένα μικρό παράπονο είναι ότι μερικές φορές αφήνει μικρές λευκές γραμμές. Αλλά αξίζει τα λεφτά της, το δέρμα μου είναι τόσο λείο όταν ξυπνάω το πρωί.
Επιτέλους, μια κρέμα που μπορώ να φοράω μέρα και νύχτα, χωρίς να είναι βαριά ή ερεθιστική.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος