Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 64
Ο αφρός καθαρισμού καθαρίζει πολύ καλά και χρειάζεστε μόνο μια μικρή ποσότητα. Δεν τον χρησιμοποιώ κάθε μέρα, αλλά όταν το δέρμα μου είναι επιρρεπές σε σπυράκια ή νιώθω ότι χρειάζεται έναν πιο βαθύ καθαρισμό. Στη συνέχεια, το δέρμα μου είναι πολύ καθαρό. Αν έχω ξηρό δέρμα, σίγουρα θα συνιστούσα να χρησιμοποιήσετε τονωτική λοσιόν και ενυδατική κρέμα μετά, αλλά συνολικά, το βρίσκω πολύ αποτελεσματικό κατά των ατελειών.
Ήρθε ως δώρο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος, το συνιστώ.
Το έλαβα ως δώρο με την αγορά μου. Τα καλύτερα δώρα που έχω λάβει ποτέ. Αναζωογονεί και καθαρίζει την επιδερμίδα, αλλά δεν την ξηραίνει.
Μου αρέσει πολύ σαν καθαριστικό..νιώθεις φρεσκάδα αλλά όχι ξερή την επιδερμίδα σου
Μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο προϊόν! Όταν το ανοίγεις έχει μία πιο κρεμώδη υφή και μόλις το τρίψεις λίγο με τα χέρια σου παίρνει τη μορφή αφρού
Η ίδια η συσκευασία προσφέρει μια ευχάριστη αισθητική εμπειρία – ματ, λεία, απαλή και βελούδινη στην αφή. Απέχει πολύ από τις πολύχρωμες τάσεις που είναι τόσο συνηθισμένες στα ράφια. Ο αφρός είναι πυκνός, κάνει καλό αφρό και αφήνει την επιδερμίδα φρέσκια και καθαρή. Το άρωμα μέντας ήταν αρκετά έκπληξη. Ήταν ευχάριστο, αν και θα περίμενα κάτι πιο διακριτικό. Η σύνθεση είναι ενδιαφέρουσα και πλούσια, αν και οι αναλογίες των δραστικών συστατικών είναι μικρές.
Χρησιμοποιώ αυτόν τον αφρό καθαρισμού εδώ και μερικές μέρες. Αφρίζει ωραία και η επιδερμίδα μου είναι πολύ καθαρή και όχι ξηρή μετά το πλύσιμο. Βγάζω ένα αστέρι λόγω του έντονου αρώματος μενθόλης, που μου θυμίζει οδοντόκρεμα :)
Καλός αφρός, εκτελεί καλά τη λειτουργία του, μετά το δέρμα είναι τόσο καθαρό που τρίζει, αλλά δεν το ξηραίνει. Αυτό το προϊόν μου ταίριαξε, το συνιστώ. Για λιπαρό δέρμα, ακριβώς αυτό που χρειάζεστε 🥰👍 Όπως πάντα, ασφαλώς συσκευασμένο και ένα σωρό δώρα, ευχαριστώ ❤️
Έχω το προϊόν εδώ και περίπου 14 ημέρες και το δέρμα μου έχει βελτιωθεί τρομερά και η ακμή μου έχει μειωθεί πολύ, σίγουρα θα το αγοράσω ξανά! :)
Παρά τα θετικά, όπως η αίσθηση φρεσκάδας μετά τη χρήση και ο καλός αφρός, το προϊόν δυστυχώς δεν λειτούργησε για μένα. Ειλικρινά, έχω περισσότερη ακμή από ό,τι είχα πριν από ένα μήνα πριν το χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά. Δεν νομίζω ότι ο αφρός έχει μεγάλη σχέση με αυτό, αλλά υποψιάζομαι ότι δεν καθαρίζει αποτελεσματικά το πρόσωπό μου. Η αντίδρασή μου στην ακμή μπορεί να οφείλεται σε ορμόνες, διατροφή κ.λπ., αλλά νομίζω ότι αξίζει να το σκεφτώ. Έχω επιρρεπές στην ακμή και λιπαρό δέρμα, οπότε ίσως αυτός ο τύπος δέρματος χρειάζεται περισσότερο καθαρισμό από ό,τι προσφέρει αυτό το προϊόν. Δυστυχώς, το θαύμα των 30 ημερών δεν λειτούργησε για μένα. Του δίνω 3/5 λόγω των θετικών που αναφέρθηκαν παραπάνω. Δεν θα το αγοράσω ξανά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος