Πάρα πολύ καλό Έχει 4 ημέρες που το χρησιμοποιώ και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη με την συγκεκριμένη ρετινολη! Παλιά έπαιρνα ένα παρόμοιο προϊόν από άλλη εταιρεία αλλά δεν ήμουν τόσο ευχαριστημένη όσο αυτΔιαβάστε Περισσότερα
Χρήσιμο toner!Το toner έχει υφή σαν νερό, είναι πολύ ελαφρύ και αφήνει στο δέρμα μια αίσθηση καθαριότητας. Θα το συνιστούσα σε άτομα με λιπαρή επιδερμίδα, ίσως όχι σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα καθώς έχει Διαβάστε Περισσότερα
Πάρα πολύ καλό Έχει 4 ημέρες που το χρησιμοποιώ και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη με την συγκεκριμένη ρετινολη! Παλιά έπαιρνα ένα παρόμοιο προϊόν από άλλη εταιρεία αλλά δεν ήμουν τόσο ευχαριστημένη όσο αυτΔιαβάστε Περισσότερα
Χρήσιμο toner!Το toner έχει υφή σαν νερό, είναι πολύ ελαφρύ και αφήνει στο δέρμα μια αίσθηση καθαριότητας. Θα το συνιστούσα σε άτομα με λιπαρή επιδερμίδα, ίσως όχι σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα καθώς έχει Διαβάστε Περισσότερα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις