Οικονομικό και καλό Το χρησιμοποιώ για το σώμα γιατί μου άρεσε το μέγεθος του πολύ καλή ενυδάτωση .
Μπορεί για το ζεστό καιρό να είναι λίγο κολλώδες αλλά όχι κάτι έντονο .Ανάλογα το άτομο .Σίγουρα value for monΔιαβάστε Περισσότερα
Χλωμιάζει το δέρμαΈχει πολύ ευχάριστη υφή απορροφάται εύκολα δυστυχώς κάνει το δέρμα σου λευκό το οποίο σε χλωμιαζει και δεν ταιριάζει το χρώμα του σώματος σου με το χρώμα του προσώπου σου. Δεν το εχω χρησιμοΔιαβάστε Περισσότερα
Τελεια υφή και προστασιαΤο χρησιμοποιώ ως αντηλιακο σώματος. Προστατεύει απο τον ήλιο αλλα αφηνει μια ωραια υφή στο δέρμα. Δεν κολλάει στα ρούχα και στο μαγιό και δινει την ενυδάτωση που το δέρμα μας χρειαζεται κατΔιαβάστε Περισσότερα
Οικονομικό και καλό Το χρησιμοποιώ για το σώμα γιατί μου άρεσε το μέγεθος του πολύ καλή ενυδάτωση .
Μπορεί για το ζεστό καιρό να είναι λίγο κολλώδες αλλά όχι κάτι έντονο .Ανάλογα το άτομο .Σίγουρα value for monΔιαβάστε Περισσότερα
Χλωμιάζει το δέρμαΈχει πολύ ευχάριστη υφή απορροφάται εύκολα δυστυχώς κάνει το δέρμα σου λευκό το οποίο σε χλωμιαζει και δεν ταιριάζει το χρώμα του σώματος σου με το χρώμα του προσώπου σου. Δεν το εχω χρησιμοΔιαβάστε Περισσότερα
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος
Με την εγγραφή μου συμφωνώ με τους όρους Όροι και Προϋποθέσεις