ΚΑΤΕΡΊΝΗ Ενυδατικό προϊόν αβακαντο αυτή η μάρκα έστρωσε καλά στο δικό μου μικτό δέρμα θα πάρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της επίσης το μικρό μπουκαλάκι πολύ cute ' Ευχαριστώ πολύ στο σαΐτ για τα δωράκιΔιαβάστε Περισσότερα
Top toner ever 🩷Από τα καλύτερα toner που έχω δοκιμάσει. Είναι ένα μικρό διαμαντάκι. Το προτεινω ανεπιφύλακτα αν έχεις μικτή επιδερμίδα με σημάδια από ακμή (κοκκινίλες).. Ταιριάζει και πολύ ωραία με το seruΔιαβάστε Περισσότερα
ΚΑΤΕΡΊΝΗ Ενυδατικό προϊόν αβακαντο αυτή η μάρκα έστρωσε καλά στο δικό μου μικτό δέρμα θα πάρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της επίσης το μικρό μπουκαλάκι πολύ cute ' Ευχαριστώ πολύ στο σαΐτ για τα δωράκιΔιαβάστε Περισσότερα