απολαυστικό και ενυδατικόΠολύ ενυδατικό προϊόν με υπέροχο φυσικό άρωμα. Μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε πρωί που το χρησιμοποιώ και κάνει πολύ καλό στο ευαίσθητο και ξηρό μου δέρμα.
Ελαφριά και δροσιστική τονωτική λοσιόνΜου το σύστησαν σε ένα κατάστημα στο Ντίσελντορφ για τον τύπο του δέρματός μου. Το χρησιμοποιώ καθημερινά από τότε και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένη! Είναι πολύ ελαφρύ και δροσιστικό, δεν αΔιαβάστε Περισσότερα
Ενζυμικό και διαφορετικό.Ένα διαφορετικό peeling για την ρουτίνα ομορφιάς. Αφήνει το δέρμα καθαρό. Ναι, βγάζει μπιρμπιλάκια σαν να ξεφλουδίζεσαι αλλά αυτό συμβαίνει επειδή αντί για κόκκους, έχει ένζυμα (ενζυμικο πίΔιαβάστε Περισσότερα