Πολύ καλό!Εξαιρετικό καθαριστικο τζελ! Είναι πολύ ήπιο, δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου και έχει βοηθήσει πολύ με τις κοκκινίλες λόγο ροδοχρου ακμής.
Ελαφριά και δροσιστική τονωτική λοσιόνΜου το σύστησαν σε ένα κατάστημα στο Ντίσελντορφ για τον τύπο του δέρματός μου. Το χρησιμοποιώ καθημερινά από τότε και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένη! Είναι πολύ ελαφρύ και δροσιστικό, δεν αΔιαβάστε Περισσότερα