Ίσως το ξαναπάρω Γενικά μην περίμενε θαύματα.. βγάζει κάποια στίγματα αλλα έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα προϊόντα! Τουλάχιστον αφήνει τη μύτη πολύ ενυδατωμένη και απαλή! Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του.
Σούπερ Εβαλα μια μεγάλη ποσότητα στο δέρμα μ μετά το βραδινό μου καθαρισμό, την άφησα όλο το βράδυ . Ένιωθα. Το πρόσωπο μου δροσερό ! Το πρωί το δέρμα μ είχε λαμπερή όψη και τέλεια υφή . Μου αρέσεΔιαβάστε Περισσότερα