Αγαπημενο καθαριστικο προσωπου 2Ελαφρια υφη,ηπιο γηινο αρωμα που δεν ενοχλει...φουλ καθαριστικη συνθεση που δεν χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα...ενδιαφερον κοκκοι μεσα στη συσταση που κανουν και λιγο πιλινγκ..Εχω λιπαρη επιδερΔιαβάστε Περισσότερα
Φανταστική! Παρά πολύ ωραία μάσκα . Μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό και καταπραΰνει ερεθισμούς . Εγώ την έβαλα βράδυ πριν κοιμηθώ για 30 λεπτά και το πρωί τοΔιαβάστε Περισσότερα