KSISTERS!!!!Όσο αφορά τον συγκεκριμένο όρο, μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημενη. Είναι η δεύτερη φορά που τον παραγγέλνω. Είναι ελαφρύς, απορροφάται εύκολα και αποτελεί μια ωραία προσθήκη στη βραδιΔιαβάστε Περισσότερα
Οικονομικό και καλό Το χρησιμοποιώ για το σώμα γιατί μου άρεσε το μέγεθος του πολύ καλή ενυδάτωση .
Μπορεί για το ζεστό καιρό να είναι λίγο κολλώδες αλλά όχι κάτι έντονο .Ανάλογα το άτομο .Σίγουρα value for monΔιαβάστε Περισσότερα