Αρκετά καλό Όταν το έβαλα από το δείγμα ενθουσιάστηκα αλλά όταν το αγόρασα δεν μου άρεσε τόσο αλλά το έβαζα συστηματικότατα και δεν παρατήρησα κάτι σπουδαίο . Απλά ενυδάτωση
ΟροςΑρκετα ευχαριστημενη. Ρυθμιζει τη λιπαροτητα αλλα δν ενιωσα να κανει κατι με τις ατελειες που βεβαια εχω καθως εχω περασει ακμη και νομιζω οτι δν υπαρχει πρπιον να βοηθαει σ αυτες τις ουλες.Διαβάστε Περισσότερα
Top toner ever 🩷Από τα καλύτερα toner που έχω δοκιμάσει. Είναι ένα μικρό διαμαντάκι. Το προτεινω ανεπιφύλακτα αν έχεις μικτή επιδερμίδα με σημάδια από ακμή (κοκκινίλες).. Ταιριάζει και πολύ ωραία με το seruΔιαβάστε Περισσότερα