Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 9
Δοκίμασα αρκετές κρέμες που δεν είχαν πάντα αποτέλεσμα για μένα, κυρίως επειδή περιείχαν ορισμένα συστατικά που έφραζαν τους πόρους μου. Ήταν ένας φαύλος κύκλος για μένα: η χρήση απολεπιστικών βοηθούσε την ακμή μου, αλλά αποδυνάμωνε τον δερματικό φραγμό, τον οποίο ήθελα να ενισχύσω και να αναζωογονήσω με μια κρέμα με κεραμίδια. Αλλά αυτές οι κρέμες έφραζαν τους πόρους μου. Αυτή η κρέμα με βοήθησε επειδή μπορεί να καταπραΰνει και να αναζωογονεί το δέρμα μου χωρίς να το φράζει. Την προτείνω σε όποιον έχει παρόμοιο πρόβλημα.
Μου άρεσε πολύ αυτή η κρέμα. Είναι πολύ κατάλληλη για το ξηρό μου δέρμα, δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση. Ενυδατώνει τέλεια. Μου ταιριάζει πολύ!
Είναι μια πραγματικά σούπερ ενυδατική κρέμα, την χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Την τρώμε πολύ γρήγορα και είναι πραγματικά καλή.
Δεν μπορώ να πω ότι αυτή η κρέμα είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά είναι μια καλή βασική καθημερινή κρέμα για όλους τους τύπους δέρματος. Έχει ελαφριά υφή, δεν μυρίζει, ενυδατώνει καλά. Δεν είναι αρκετή για κανονικό δέρμα τον χειμώνα στους -10 (και τι είναι αρκετό σε τέτοιο καιρό;); Ένα μεγάλο σωληνάριο, διαρκεί πολύ, άρχισα να το χρησιμοποιώ και στα χέρια μου και βοήθησε στην αποκατάσταση του ξηρού δέρματος. Για υπερευαίσθητο δέρμα, θα το συνιστούσα με προσοχή, το δέρμα μου είναι ευαίσθητο και τα πρώτα δύο λεπτά μετά την εφαρμογή κοκκίνισε λίγο, αλλά χωρίς δυσάρεστες αισθήσεις. Ίσως είναι μια ατομική αντίδραση σε κάποιο συστατικό. Αλλά και πάλι, η κρέμα είναι καλή και αξίζει να τη δοκιμάσετε.
Σε σύγκριση με τις κρέμες του φαρμακείου, αυτή η κρέμα είναι κατά πολύ νικήτρια. Η επιδερμίδα είναι ενυδατωμένη. Επιτέλους, μια κρέμα που δεν ερεθίζει το δέρμα μου. Πέρασα αρκετές μέρες προσπαθώντας να επιλέξω μια κρέμα φραγμού και αυτή είναι η νικήτρια.
Το χρησιμοποιώ το βράδυ και το πρωί έχω όμορφη, φρέσκια επιδερμίδα. Για μένα, ένας ορός δεν είναι καν απαραίτητος με μια σούπερ κρέμα.
Έχω ευαίσθητο δέρμα, μάλλον ξηρό, και η εύρεση μιας κατάλληλης κρέμας δεν είναι καθόλου εύκολη, αλλά αυτή μου ταίριαξε πολύ, δεν είναι παχύρρευστη, απορροφάται καλά και το δέρμα είναι πραγματικά ενυδατωμένο και ευχάριστο στην αφή. Την συνιστώ.
Υπέροχη κρέμα, έχει ωραία υφή 😍 και η σύνθεση είναι επίσης εξαιρετική, την προτείνω ανεπιφύλακτα 👍🏼
Η κρέμα είναι εξαιρετική, η σύνθεσή της είναι πλούσια σε συστατικά που υποστηρίζουν την ακμή. Ιδανική για το βράδυ ή/και όταν χρησιμοποιείτε φάρμακα για την ακμή (ρετινοειδή ή θεραπεία). Δεν φράζει τους πόρους, κάτι που είναι αρκετά σπάνιο για κρέμες αυτής της σύνθεσης και υφής. Δεν περιέχει αρώματα, επομένως είναι κατάλληλη και για άτομα με ευαίσθητο δέρμα. Το προϊόν είναι προσιτό και η ποσότητα στη συσκευασία είναι σημαντική (100ml), αρκετή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η υφή είναι ευχάριστη - όταν την πιέζετε από το σωληνάριο, η κρέμα φαίνεται παχύρρευστη, αλλά όταν την απλώνετε στο πρόσωπο, η υφή γίνεται κρεμώδης σορμπέ, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει έντονη λιπαρή γυαλάδα ή αίσθηση βάρους. Το δέρμα την τρώει και την νιώθει θρεμένη. Την προτείνω! :)
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος