Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 12
Ένα από τα αγαπημένα μου :) Νιώθω πραγματικά ότι το δέρμα μου σφίγγεται και οι ρυτίδες είναι λιγότερο ορατές. Δεν περιέχει άρωμα και δεν μου έχει προκαλέσει αλλεργικές αντιδράσεις - κάτι που είναι θαύμα ;)) Πλούσια υφή, ελαφρώς λαμπερή επιδερμίδα, μη φαγεσωρογόνο, αποτελεσματικό και απλώνεται ομαλά.
Χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα εδώ και πάνω από ένα χρόνο, αλλά το σωληνάριο δεν έχει τελειώσει και δεν την έχω βάλει στο πρόσωπό μου από τότε. Έχω μικτή επιδερμίδα και μετά την πρώτη χρήση ήταν σαφές ότι δεν απορροφάται ακόμη και μετά από αρκετές ώρες και προκαλεί ερεθισμό/φράζει τους πόρους. Παρόλα αυτά, της έδωσα μια ευκαιρία και τη χρησιμοποίησα αρκετές φορές, αλλά το αποτέλεσμα ήταν κοκκίνισμα του δέρματος και ακμή. Ο λόγος που δεν έχει 1 αστέρι είναι επειδή τα συστατικά και η υφή δεν είναι και τόσο κακά, πιθανώς ήταν απαίσια για το δέρμα μου για κάποιο λόγο.
Ανακάλυψα αυτό το προϊόν εντελώς τυχαία, πριν από περίπου ένα χρόνο ως δοκιμαστής. Μου άρεσε τόσο πολύ το αποτέλεσμα μετά την εφαρμογή της κρέμας που έχω ήδη χρησιμοποιήσει τρία μπουκάλια! Την συνιστώ ανεπιφύλακτα αν σας αρέσει μια «υγρή»/ενυδατωμένη εμφάνιση! Μετά, το δέρμα μου είναι λείο και ελαφρώς λιπαρό – ένα δύσκολο αποτέλεσμα, καθώς έχω ξηρό δέρμα με τάση για απολέπιση. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι δεν χρειάζεστε πολύ για να εφαρμόσετε σε όλο σας το πρόσωπο – μόνο μια σταγόνα είναι αρκετή! ♥
Μου αρέσει 💛 εξαιρετική κρέμα για το ξηρό, κόκκινο δέρμα μου. Καταπραΰνει και θρέφει. ΣΥΝΙΣΤΩ 💛
Φανταστική κρέμα χωρίς άρωμα για ώριμη, ευαίσθητη και ξηρή επιδερμίδα. προτείνω
Το παρέλαβα ως δείγμα, και περιμένω να είναι διαθέσιμο. Για μένα, αναζωογόνησε τέλεια το ξηρό δέρμα μου.
+ θρέφει εντατικά + Δεν ερεθίζει + Το δέρμα είναι ενιαίο και απαλό μετά από αυτό - είναι πιο δύσκολο να απορροφηθεί
η κρέμα ενυδατώνει καλά, αλλά είναι λίγο πηχτή, αφού την απλώσεις στο πρόσωπό σου, μπορείς να νιώσεις ότι αφήνει ένα ελαφρύ στρώμα, καλό αν δεν φύγεις από το σπίτι
Παρέλαβα την κρέμα ως δείγμα για αγορά. Αμέσως μετά την πρώτη χρήση ένιωσα ενυδατωμένη επιδερμίδα. Η κρέμα δεν είναι λιπαρή, επομένως είναι κατάλληλη και για λιπαρές επιδερμίδες (φυσικά και μικτές και ξηρές). Δεν έχει έντονη μυρωδιά, κάτι που είναι πλεονέκτημα για το ευαίσθητο δέρμα. Ήταν απλώς ένα δείγμα, οπότε δεν μπορώ να κρίνω τα αποτελέσματα μετά από μακροχρόνια χρήση, αλλά σίγουρα το προτείνω.
Παρέλαβα την κρέμα ως δείγμα για αγορά και πρέπει να πω ότι ήταν μια ευχάριστη έκπληξη... Έχει ευχάριστη γλυκιά μυρωδιά και λίγο πιο παχύρρευστη σύσταση που απορροφάται γρήγορα στο δέρμα και το δέρμα φωτίζει όμορφα.. Το προτείνω 😊
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος